Capitolul 3 - Cine are tupeul asta ?

738 29 4
                                    

      Bun, imediat se auzi soneria, desi nimeni din clasa nu o baga in seama. Toti isi vedeau  de treaba lor,gen, se alergau prin clasa, isi tranteau reciproc cartile, fumau, vorbeau cu voce tare la telefon. Cand veni Mark in clasa si ne anunta :

-          Sase! Vine profa!

      Toti ne-am asezat linistiti in banca. Eu si Mindi continuam sa povestim. Profesoara intra in clasa si tranteste catalogul, sarind numai praf de pe caterda. Era o provesoara tanara . Mai mult de 25 de ani nu avea. Parul tuns scurt pana la umeri si saten, intins cu placa. Cu niste tocuri nu foarte inalte, blugi si o bluza decenta. Nici nu iti dadeai seama ca e profesoara. O puteai integra o  eleva ca si noi. Joanna, intrazie la ora, iar profesoara o puse in banca cu Niall. El imediat protestand ca nu vrea sa stea cu ea. Joanna era o fata mai…hai sa nu o jignim si sa o facem grasa, mai pufoasa. Pe cine pacalesc eu, ocupa jumatate din banca, avea parul slinos si tuns bob, cu matreata mare cat unghia mica de la mana, pe langa asta mai purta si colanti, aratandu-I celulita. Pe deasupra mai avea si fite. De vreo 4 ori Mindi sarise sa o bata.

-Horan, stai jos ! Vei sta cu fata asta si nu mai comenta ! Tipa profesoara pe el, dand cu palma in masa facandu-ma si pe mine si pe Mindi sa tresarim.

-Fereasca Dumnezeu !-spuse Mindi in soapta

      Profesoara isi incepu ora. Hotarase sa faca recapitulare cu noi.  La fiecare exercitiu Annellisse, Jason si James ridicau mana.Eu si Mindi scuipand cate o injuratura ,cand ii vedeam ca stiau sa resolve fiecare exerciti.Andrew ii lipise pe spate lui Anna o hartiuta cu “ Suck dick free“. Ma bufnise un ras, infundat, Mindi  continua sa ma  intrebe de ce rad . I-am aratat si eI ce a facut Andrew,si ea incercad sa se abtina din ras tinandu-se de nas. Profesoara ne observa, si imediat ne schimba din banca. O mutase pe Joanna cu Mindi si pe mine cu Niall. Serios ? Prefer sa stau cu Joanna decat cu el. Imediat am simtit cum obraji mei devin fierbinti. Mi-am mutat privirea catre Harry care dadea din sparcene si zambea pervers, facandu-ma sa rosesc si mai tare. Mi-am luat caietul si un pix ,si cand sa ma asez cu el in banca ,se sunase de pauza. Am rasuflat usurata, si m-am mutat dinou in banca mea. Dupa ce profesoara a iesit din clasa, toti am inceput sa radem de Anne . Pe la noi in clasa intrau si cei din 12 A , din clasa aceea fusese Niall transferat, pentru ca Dirigintele lor, hotarase ca nu il mai suporta si adusese piaza rea la noi in clasa.In clasa cealalta erau si componentii grupului lor “vesel”. Venisera la el Louis, tipul saten cu ochi verzi-albastri, la fel ca si el tatuat din cap pana in picoare, cu piercing-uri si falsh-uri, imbracat in negru, Liam la fel si el , si Zayn. Harry era si el din grupul lor. Toti 5 iesisera ca niste bossi, toti facandu-le loc sa treaca. Nu ii support, inafara de Harry cu care ma inteleg cat de cat bine, dar nu am incredere in el, stiu ca nu o vrea pe Emma decat pentru sex. Niall..ei bine Niall e o exceptie..are ceva special. Stiu ca nu e ca si ei, desi e liderul grupului.

      In pauza, la noi in clasa era vraiste. Emma conectase telefonul ei la o boza in forma de masina,dand drumul la melodia Push –Enrique Inglesias

       Fetele erau pe mese, sau pe jos, dansand lasciv. Bine nu toate fetele. In spatele clasei , in ultima banca stateau fraierele clasei : Joanna, Nadia, Antonia si Denisse .

      L-am aruncat pe Andrew pe scunul profesorului, punandu-ma in poala lui, dansand lasciv, lovindu-mi feminitatea de sexul sau, care se intarea din ce in ce mai tare.

      Mindi dansa cu Josh, “frecandu-si” lasciv fundul de masculinitatea lui, si unduindu-si corpul pe melodia perfecta a lui Enrique. Annellise isi baga limba in gura cu Jason. Da, era mai ceva ca intr-un bar de negri.

       M-am ridicat de pe Andrew, fugind repede pana la cosul de gunoi, pentru am scuipa guma. O puteam auzi pe Joanna barfindu-ne si spunand ca suntem niste curve si ca Andrew e al ei. Ok, chestia asta m-a facut sa rad isteric.

      M-am dus pana la telefonul Emmei si am oprit melodia, toti oprindu-se din a se linge sau dansa .

-Esti tampita ? You son of a bitch ! Striga Mindi langa mine.

-Fetelor, baieti…Keep calm. Ghiciti cine , rade de noi si ne jigneste, facandu-ne pe noi ,fetele ,curve, si pe baieti obsedati de pasarica. Ratatele clasei ! Am ridicat tonul pentru a le atrage atentia fetelor din ultima banca.

Toti si-au intors capul catre ele.

-Asa faci tu ? Se rasti  Emma pe Nadia

-Emma, las-o pe Nadia. Joanna vorbeste ca proasta,fara sa gandeasca. Spun eu punandu-mi bratul in jurul Emmei si aratand cu un deget catre Joanna.

-Treci tu aici , ce stai acolo ! Tipa si Mindi pe ea

Joanna se ridica si veni cu demnitate catre noi, si cu un tupeu de nedescris.

Josh, o prinse starns de incheietura bruscand-o putin.

-Baai ! Urla Josh la ea, facandu-ne si pe noi sa ne cutremuram. Tu stii cine suntem noi ? Cine sunt fetele astea ? Nici in cele mai frumoase vise nu ai putea avea fundul Emmei,sau talia si bustul Savannei, ori craci imensi a lui Mindi, ori ochi Annellisei.

-Sunt doar niste pitipoance, nevirgine, obsedate de …. Se opri, neputand spune cuvantul acela.

Mindi se enerva si se ridica de pe catedra venind la ea si plesnind-o pe Joanna, aceasta inca stransa de incheietura de Josh.

-Esti o curva, ti-ai batut joc de toti baietii cu care ai fost nu i-ai meritat pe niciunul. Spuse Joanna inca tinand la demnitatea ei .

-Tu ! Pe tine nu te intereseaza ce iubiti am avut eu, sau daca sunt virgina sau nu. Aceia au fost doar asa, niste numere in agenda telefonica. Tu nu te mai baga, proasto ! Mindi ii mai dadu o palma, facand-o pe Joanna sa-si intoarca fata in partea opusa.

-Degeaba te consideri tu sexy, ca esti in clubul de fotografie al scolii si pozezi in costume de baie, si eu sunt o jurnalistacare as putea la fel sa si tine sa apar pe o coperta ! Joanna ridica tonul.

Josh ii dadu drumul la incheietura, de data asta bagandu-se si Emma

-Esti urata cu spume tu fata ! Uite-te la tine, nu vezi ca arati ca dracu ? Emma ii baga mana in gat lipind-o de tabla.

Cearta continua pana cand Grupul “Vesel” intra in clasa.

Bineinteles,ca se lasa o liniste totala cand Harry o lua pe Emma de langa Joanna, spunandu-I sa o lase in pace. Niall tipa la noi toti spunandu-ne ca suntem niste idioti si ca ar trebui sa ne luam de cineva pe masura noastra, nu de o fata neajutorata.

-           *Sunteti tari in gura mai ? Haideti ! Luati-va de icneva pe masura voastra. Luati-va de mine ! Cine are tupeul asta? Niall urla atat de tare ca ma facu sa ma lipesc de tabla,tremurand,cand isi muta privirea pe mine. Si atunci Josh se ridica in picioare ,de pe catedra si se pozitiona in fata lui Niall.

Inferno || N.HUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum