STOP. LA MULTIMEDIA AVETI SI TRAILERUL. SPER SA VA PLACA !
-Savannah, fato ! Sam strigă și face din mâini precum o nebună. Mă îndrept spre grupul meu,unde Harry își pregătea mașina. Niall își ținea continuu mâna în jurul meu.Cât aș fi încercat să îl dezlipesc de mine,nu mă lăsa în pace.
-Harry ! Îmi imbratisez Creatorul. Participi la cursă ?
-Normal. Am pariat mașina asta.
-Grozav,particip și eu. Niall spune de nicăieri și rânjeste, făcându-mă pe mine si pe Harry să ne dăm ochii peste cap. Scoate un teanc de bani.
- 10.000 de dolari. Cash ! Privește maândru.
-Puţin. Strâmb din nas. Harry şi Louis râd.
-Hmmm, Savannah.atunci întrece-te tu cu mine.Bineînţeles,punând la bătaie maşina lui Styles. Rânjeşte şi îşi trece limba peste buza inferioară.
-Si mie ce îmi iese ? Mă sprijin de maşină
-Hmm, ce zici de 50.000 ?
-S-a făcut. Dăm mâna şi lumea începe să fluiere şi să apalude .
"Veniţi, Horan concurează contra fetei lui"
O fată îmbrăcată sumar şi de culoare,se prinde de un grad şi strigă. Se uită la mine și rânjește.În câteva minute sub pod era deja adunată mulțimea de adolescenți fumați și beți. Să o facem şi pe asta.Mă urc în maşină,nu e maşina mea,dar cred că nu sunt atâta de proastă încât să nu îi ştiu comenzile.Niall îşi coboară geamul de la maşină. Îl cobor şi eu. Îi arăt degetul mijlociu,iar el mimează un "fuck you".Îmi ridic geamul şi pornesc motorul.Sam vine în faţa maşinii şi ne dă startul.Mă uit în spate şi îmi verific rezervele de NOS,depăşeau puţin jumătate dar îmi ajunge.Mă menţin în spatele lui.Era un fel de şmecherie a mea.Aşteptăm să creadă că nu mai am şanse. La un moment dat o să se întoarcă în spate,în momentul ăla activez motorul cu azot,şi am câştigat.Conduc şi aştept să să întoarcă.Nu o face.Este imposibil o să verifice dacă sunt în spatele lui sau nu.Kilometri se duc şi eu rămân tot în urmă. Niall încă nu îşi foloseşte nici el motorul cu NOS.Sigur are el ceva pregătit. Încep să mă panichez.Privesc în faţă şi încep să recunosc traseul,ceea ce înseamnă că suntem aprope de start şi Niall conduce. Privesc către indicator 120 km/h.Îmi ridic privirea şi Niall este cu mult înainte mea. La dracu,îşi foloseşte azotul.Încă nu,încă nu le folosesc şi eu. Accelerez, indicatorul arată în creştere spre 130 km/h.Aproape în ajung,încerc să mă menţin pe linie. Exact cum mă aşteptam,verifică dacă l-am ajuns şi activez azotul. Cursa e a mea.Nu,ceva se întâmplă. Maşina începe să scoată un zgomot.Ce dracu se întâmplă ? Mă simt ca în filmele cu proşti.Eşuez,Niall trece linia de start şi eu abia de ajung la ea . Niall iese din maşină şi este urmă de aplauze,apoi se întoarce către mine. Refuz să ies din maşină. De ruşine nu de-altă. Eu eram aia tare în gură şi m-a bătut.Îhh,lovesc volanul. Niall vine şi îmi bate în geam. Refuz să îl privesc.Maşina începe să scoată fum dinou. Mă sperii şi ies. Niall începe să radă.
-Du-te dracu ! Ma rastesc. Întinde mâna pentru cheile maşinii. Il le întind dar îşi trage mâna. -Maşina când o să fie ca şi nouă. Nu după ce aproape i-ai dat foc.
Dacă privirea ar ucide,Niall ar fi sub cavou.
-Nu ai preciat asta.Rânjesc. Imi arunca o privire urâtă.
-E de la sineinteles.Îşi dă ochii peste cap. Îi arunc cheile şi râd.
-Barosane,e toată a ta.Îl iau pe Harry de braţ şi îl trag undeva departe de mulţime. Îmi ridic privirea către el şi e furios. Pot observa asta după sprâncene încruntate şi mersul rapid.
CITEȘTI
Inferno || N.H
Fiksi PenggemarEu, Savannah Highnote.Femeia care la 5 ani a fost vanduta oamenilor carora acum eu ii spun familie.Femeia spulberata de la Nipru pana la Marea Neagra,femeia ai caror parinti,frati,apropiati au fost omorati,cea care se ruga neincetat sa moara pe aces...