L-am impins cu toata puterea mea,pe Niall de pe mine, si am fugit catre Harry care imi facea semn cu mana sa vin pana la el.
Mana lui imi strangea cu putere incheietura ,in timp ce ma tragea pana in clasa de chimie,care acum era goala.
-Stiu tot. Imi spune acesta rapid.
-Poftim ? Nu am idée despre ce vorbesti ? Serios,chiar nu stiam despre ce vorbeste.
-Iti stiu tot trecutul.Vreau sa iti propun ceva. Imi repica acesta cu o voce care provoca un ecou in sala.
-Ce trecut? Sunt doar o eleva si atat. Ii spun pastrandu-mi zambetul pe buze.
-Uite,cu cine crezi tu ca stai de vorba ? Am aflat totul.Toate crimele comise,absolut tot ce ai facut.
-Bine… Oftez in cele din urma. De unde ai aflat ? Adaug cu o oarecare frica in voce.
-Nu conteaza. Avem nevoie de tine. Ai potential. Nu ai nimic de pierdut,nu ai nicio slabiciune, nu iti pasa de nimeni inafara de tine.Stiu asta. Imi tranti.
***.
- Baieti, ea e Shannon. E de-a noastra, nu va faceti griji. Spuse punandu-si mana in jurul umerilor mei.
Ma aflam intr-o incapere imensa. In mijloc era o masa lunga, in jurul careia erau asezati 10 barbati. Printre ei i-am putut recunoaste imediat pe acei membri din “Grupul Vesel” si Josh. OMG ce cauta el aici? Defapt ce caut eu aici pana la urma ?
- Noi ne cunoastem deja. Spune Niall si Josh .
Ceilalti ma priveau mirati. Ce cauta o fata intr-un grup de barbati,care par destul de periculosi. Ceva imi spunca nu doar” par” ci sunt.
-Styles! Ce cauta o…o femeie aici ? Spuse Tipul care statea in capul mesei.
-Voi nu stiti ce-I poate capul fetei asteia ! Si in plus avem nevoie de o femeie care sa le ofere putina incredere fetelor de la asa zis-ul casting nu ? Si pana la urma mai putem scoate multi bani de pe fundul ei.
Inca imi mentineam pozitia dreapta si serioasa. Doar vreau sa fac asta nu? Nu mai pot continua pe cont propriu.
- Nu stiu ce sa zic. Nu stiu la ce ne-ar folosi o puicuta.Scuipa Louis, luand o gura din Wiskey-ul lui.
- Ma gadesc sa ii dam o sansa. Dar inainte de asta trebuie sa ne dovedeasca ,ca merita sa fie aici. Esti sigura ca vrei sa o faci? Odata intrata in aceasta organizatie, nu mai poti pleca decat in iad eventual.Spuse un alt tip destul de arataos, mai mult de 30 ani nu-I dai. Ochii albastri ieseau foarte bine in evidenta ,in contrast cu pielea lui usor bronzata.Parul sau brunet era aranjat intr-o creasta perfecta.
-Trebuie sa stii, tradarea se pedepseste cu moartea. Rasuna vocea lui Liam destul de tare in urechile mele.
-Am inteles. I-am replicat sigura pe mine.
-Eu nu sunt de accord.Adauga Niall dand cu pumnul in masa. Nu are ce cauta aici. Cu totii stim ca fetele nu sunt facute pentru afaceri de genul asta. O cunosc destul de bine incat sa imi dau seama ca nu e potrivita. In plus , nu si-ar putea tine gura si cu siguranta ar spune totul politiei despre organizatie.
- Are un cazier mai gros si mai mare decat capul tau. Ii spune Harry zambind.
Niall ii arata degetul mijlociu.
- De ajuns. Daca vrea sa intre aici, va trebui sa demonstreze ca merita si ca ar face orice, si nu in ultimul rand,fara sa prinda sentimente pentru cineva. Nu va trebui sa stea pe ganduri cand va trebui sa ii ia viata cuiva . Va trebui sa demonstreze ca are curaj si potential. Nu e de ajuns ca tu Harry sa ii pui vorbe bune. Harry o vei antrena,daca face ceva rau tu esti responsabil de tot. Vreau sa scoti din ea tot cei mai bun,ai inteles!
CITEȘTI
Inferno || N.H
Hayran KurguEu, Savannah Highnote.Femeia care la 5 ani a fost vanduta oamenilor carora acum eu ii spun familie.Femeia spulberata de la Nipru pana la Marea Neagra,femeia ai caror parinti,frati,apropiati au fost omorati,cea care se ruga neincetat sa moara pe aces...