Cobor jos,unde văd că tata şi mama continupă să se certe.
-Ce mai ai cu ea ? Îmi încleştez maxilarul.
Tata înghite în sec.
-S-Savannah...ce a fost ieşirea de mai-nainte?
-Nimic. Uită. Cum spuneam eu şi mama plecăm.Bine...întâi să mă uit de o casă . Spun şi merg către frigider scoţând o farfurie cu căpşuni şi frişcă.
-Dar nu puteţi să mă lăsati singur. Savannah, scumpo, te-am crescut de mică.Vine si ma priveste indurerat.
-Nu m-ai crescut tu. Tu m-ai batut,ai venit beat,ai incercat sa ma omori odata. TE URASC ! O sa arzi in iad,iti garantez !
Tatal meu isi apleaca capul in jos,se intoarce pe calcaie si merge direct in camera lui si a mamei.
Mama ma priveste mandra ,cu zambetul acela de invingatoare.
-Bravo ! Sunt mandra de tine Savannah ! Mama arata bine. Era blonda ,ochii albastri si mari si avea buzele mari si roz. Avea corpul poate mai perfect decat al meu.Nu ii dadeai 42 de ani. Cum putea tata sa refuze o asemenea femeie.Mama mea fusese exact ce sunt eu acum. Adica nu chiar la fel,dar totusi umbla in birgada si se ocupa cu omoruri si furturi. Era normal sa fie mandra de mine. Pacat ca a devenit prea blanda...prea slaba.
***
Imi asezam lucrurile in dulap,cand primesc un telefon. Era un numar pe care nu il aveam in agenda. Raspund.
-Da?
-Savannah ?!
-In carne si pasteluri. Cu cine vorbesc ?
-Liam sunt.
-Aaa,da Liam ? Cu ce ocazie ma suni ? Imi musc buza.
-Bla-bla Charlton Bla-bla trebuie sa vii sa ti se faca o schimbare de stil si sa ti se de-a o zona unde sa iti faci treaba.
-Si de ce nu m-a sunat Harry ?
-Pentru ca e ocupat si mi-a spus sa iti treansmit ca te iubeste si sa faci ceea ce ti se spune .Oh da si spera ca iti place noua casa.
-Casa ? Asta e un palat ! Am lasat-o pe mama in casa care o cumparasem acum ceva timp. Maine merg sa vad ce face.
-Foarte bine. Vezi ca in 10 minute is in fata casei tale.
-Bine. Pa Liam.
Inchid telefonul continuand sa imi asez hainele in noul dulap.
Noua mea casa era perfecta. In jurul ei era inconjurata de apa . Iar de la poarta pana la usa era un pod din marmura.Sufrageria arata perfect. Pe tavan erau 5 candelabre facute din aur si diamant. Pe jos podea din marmura iar in mijloc o piscina cam de 5 metri lungime si 3 latime .Toata casa era decorata in stil regal. Ici colo se gaseau masute mici din lemn de culoare inchisa si fotoli gen sezlonguri. Dormitorul era decorat la fel : Un pat mare cu baldachin, un candelabru din aur ,usa alba,pe jos marmura si un covor in stil rusitc. Cat de perfecta era casa asta. Si era doar a mea. Nu puteam sa locuiesc cu mama pana cand o sa mor nu?
Nici nu observ cum trece timpul si aud un clanxon. Si eu nici macar nu eram pieptanata. Imi prind repede parul intr-un coc dezordonat. Imi trag repede in picioare niste cizme inalte pana la genunchi cu toc,de culoare crem,iar pe mine aveam o rochita crem cu o curea aurie,si un sacou negru. Ies repede din casa,mergand cat pot de drept pe podul din marumura sa nu cad intr-o parte si sa ma adun din piscina.Liam iese din masina,deschizandu-mi portiera locului din stanga.
-Mersi. Intru in masina si ma asez comod pe scaun.
-Arati bine. Dar daca vrei sa nu fi devorata de vie acolo,imbracate mai...sshmm...in haine mai decente. Isi musca buza analizandu-ma din cap pana in picioare.
CITEȘTI
Inferno || N.H
FanficEu, Savannah Highnote.Femeia care la 5 ani a fost vanduta oamenilor carora acum eu ii spun familie.Femeia spulberata de la Nipru pana la Marea Neagra,femeia ai caror parinti,frati,apropiati au fost omorati,cea care se ruga neincetat sa moara pe aces...