...Warh..hensemnyer!!(^///^).gatal aku ni!
Azlina melihat pemuda itu agak lama...
Pakai baju ala macam baju sekolah anime jepun..rambut macam rambut kaito kid*(anime detective conan cuma rambut dia hitam)wosh!! wosh!!siap pakai tali leher.hensem...
Ade tersesat budak jepun kat malaysia ni?
"Hello,awak okey cik"pemuda itu pun aneh melihat Azlina..
Dia memetik jari 3 kali baru Azlina sedar ke alam dunia realiti..
"Oh maaf!hihihi..sumimasen*"^_^''
"Awak okey kan?"
"Okey je"
"Risau saya"
"Oh ye cik,saya pergi dulu sebab saya dah lambat ni..maaf sangat"
"Baik"
"Maafye"..Pelik..kalau orang jepun mesti ade perkataan jepun sikit tersasul ini tak..hmmm mungkin orang jepun lahir kat sini tak..mybe.
Tiba harinya ..untuk ke sana agak agak jumpa dia tak?hihihi gatalnyer kau Azlina..
Sebelum kaki masuk ke syarikat dia sempat berdoa"ya tuhan mudah mudahan jadi!
Petugas (dikaunter depan): ade ape ape boleh saya bantu?
Azlina:saya nak masuk bekerja kat sini tempoh hari saya dapat surat..
Petugas: siapa nama kamu?
Azlina :NurAzlina Binti Dato'Syah
Petugas:oww...okey okey! Mari ikut saya ke pejabat tuan!
Azlina: ba ..baik!Azlina mengikut petugas itu menuju ke lif ..petugas itu menekan nombor 3 berarti ia tingkat paling atas.Petugas itu menuju terus dan ke bilik biru.
"Tuk,tuk,tuk" ketuk petugas itu.
Ye masuk kata ketua syarikat itU"Maaf tuan,ade pekerja baru ni"
"Tapi saya tak masuk kan sesiapa!" Cik Aisyah ade bagi nota kat saya jika untuk di temuduga"
Aisyah?Hairan Azlina "ah mungkin nama jer sama"
"Ok minta dia masuk.."
Azlina melangkah masuk...
"Silakan duduk".persila ketua syarikat
Wah! Budak jepun tuh....ker ..hensem..nyer...kokoi desune*(awak kacaklah)
Kata Azlina dalam hati sambil duduk..matanya tak lepas melihat lelaki itu."Oh awak rupanya,awak datang nak minta kerja ya?"
"Tidak, saya mendapat tawaran kerja oleh setiausaha syarikat ini"
"Oh..okey""Mata awak mirip macam adik angkat saya lah.comel "..katanya berjenaka
Azlina tersenyum dalam hati "warh..dia kata aku comel ,! Mula lah perangai gile aku bile nampak lelaki macam anime"
Ketika banyak soalan di ajukan kepada Azlina dia terpandang satu nama yang dikenalnya.
Iaitu!!!!!0_0 = = M.RITHAIF== 0_0!!
DIA KER MUHAMMAD RITHAIF??
Mimpi ke ni?
YOU ARE READING
Mahu Aku Buktikan Kerana Dia
RandomTerimalah ...Ini adalah cerita pendek rekaan saya. Untuk pemgemar manga! ~~Mahu aku buktikan kerana dia~~ "Kau tak ingat ke janji aku dulu aku nak tubuhkan syarikat aku sendiri aku nak buktikan kau dulu.". Azlina. "AKU SUKA KAU SEJAK PERTAMA KALI AK...