Canım yanıyordu. En yakın arkadaşı olarak görüyordu beni.Bense , bense .. Onu seviyordum ne yapabilirim. Aşıktım ona. Bakışı , duruşu, gözleri her şeyiyle o kadar yakışıklı geliyordu ki bana , onu düşünmeden edemiyordum. Onun her şeyiyle ben ilgileniyordum. Kıyafetleri , kız arkadaşları , randevuları .. Bu gun almanyadan kuzeni Korkut gelecekti. Onunla birlikte yemege cikicaklarmis. Her zamanki gibi bana ne giyecegini sordu. gulumsedim once , sonra dolaptan gunluk giydigi kiyafetlerden guzel bir konbin yaptim. Bana benim ne giyecegimi sordu . Cok sasirmistim . Bu demek oluyorduki bende gelecektim. Cok sevinmistim ama fazla belli etmeden bulurum birsey dedim. Bana gidip giyinmem gerektigini soyledi. Kosarak gittim ve giyindim.
Tolga bana buyulenmis gibi bakiyordu. Sanki bana asik . Yanima yaklasti ve bana cok guzel oldugumu peri kizlarina benzedigimi soyledi. Şoför uzaktan hadi gec kaliyoruz diye bagirdi. Arabaya bindik , gidecegimiz restoranta yarim saat sonra ulastik. Arabadan inince Tolga kolunu uzatti , koluna girmemi istedi . Tabi ben heyecan ve buyuk bir zevk icinde koluna girdim. Masaya oturduk ve az sonra iceri Korkut Ali girdi. Oda Tolga kadar yakisikli biriydi. Evet Korkutda yakisikliydi ama benim icin Tolga vardi. Merhabalastik , oturduk yemek yemeye basladik. Sakarlik odurki Tolganin ustune sarabi doktum. " Tolga yaptin yine yapicagini "dedi. Bende ustunu temizlemek adina kafami uzattimki korkutun kafasiyla kafalarimiz tokustu. Kafasini tutarak. "Kizim tas kafamisin sen ?" "Ozur dilerim istemeyerek oldu." "Tamam bu seferlik unuttum ama bir daha olmasin taskafa ." "Taskafa deme bana." "Taskafaaa" diye bagirdi. "Sensin taskafa . " "Tolga tamam kesin sunu" diyerek eve gidecegimizi soyledi. Kader budurki Korkut'la arabada yan yana oturduk. Tolga on taraftaydi. Neyseki eve gidene kadar bir sey demedi. Eve girmistik tolga bana korkutun gelmesi nedeniyle evde bir parti verecegini soyledi ve bununla benim ilgilenmem icin benden rica etti. Tolga bu... Kabul ettim tabi. Herseyle ilgilenmeye basladim. Korkuta gicik olmaya basladim . Sanki adim yokmus gibi surekli tas kafa tas kafa diyip duruyordu. Her neyseki parti gunu geldi catti , hersey hazirdi . Konuklar yavas yavas geliyordu . Bende giyinmeye gidicektimki. Korkutu gordum. Her ne olduysa goz goze geldik . Opusucektik sanki .