7. Bölüm

478 15 1
                                    

Ceylan Korkutun odasına girmişti. Kapıyı kapattı. Korkut Ceylana şaşkın ifadelerle bakıyordu. 

Ceylan " Korkut ben seni seviyorum."

Korkut Ceyana yaklaştı. Elinden tuttu. Gözlerinin içine bakıyordu. Ceylan Korkuta , Korkut Ceylana git gide yaklaşıyordu. Ceylanın kalbi yerinden çıkacak gibiydi , Korkutun dudaklarını dudaklarında hissetti ki ! 

Ceylan sarsılarak uyandı. Gözlerini açtığında Edayı gördü.

Eda " Konuşuyorduk , sen beni dinlerken uyuya kalmışsın."

Ceylan " Hı , tamam Eda . "

Ceylan tekrar " Eda beni biraz yalnız bıraksana , çok yorgunum. Uyuyacağım " dedikten sonra kırmızı rujuyla Ceylanı öptü ve gitti. Ceylanın yanağında Edanın dudağının izi çıkmıştı. 

Ceylanın ağzından ;

Ne yapacağımı , hissetdiğimi bilmiyorum. Gözümü kapatıyorum aklıma Korkut geliyor. Rüyalarımda bile onu görüyorum. Ne oluyor ? Korkuta aşık mı oluyordum. Artık Tolgayı pek umursamıyorum. Eda ile birlikte zaten. Korkut hem beni seviyor hemde ne bileyim onun yanında kendimi daha iyi hissediyorum. Hep onun yanında olsam bana hiç bir şey olmayacak gibi. 

Korkutun ağzından ; 

Ceylan , Ceylan çok başka benim için. Sanki hep onunla olsam , hep o yanımda olsa bana hiç birşey olmayacak gibi. Gözümü kapatsam onu görüyorum , gülüşünü . Sıcaklığını , saflığını. Hele birde düz yolda yürürken bile düşmesi. O halde bile çok güzel. Sanırım bir gün onunla çok mutlu olucaz. Ah Taş Kafa ne yaptın sen bana ? Nasıl aşık ettin kendini bana ? Kalbinin o sıcaklığıyla mı erittin şu taş kalbimi ? 

Ertesi sabah daha kimse uyanmamıştı daha. Ceylan kalktı , mutfağa gitti. Etrafa bakındı , sonra aklına Korkut geldi. Şeytanlıktır ki Korkutun yanına gitti. Merdivenlerden yukarı çıktı , Korkutun odasına girdi. Korkut , uyuyordu hala. Ceylan Korkutun yanına yaklaştı. Saçlarını okşuyordu aklından dün Korkutun söyledikleri geçiyordu. Mutluydu. Korkut saçlarını okşamasından herhalde uyandı. Karşısında Ceylanı görünce şaşırdı , Ceylansa utanıyordu. Odadan çıkmak için Korkutun saçlarından elini çekti arkasına döndü ki Korkut Ceylanın kolundan tuttu. Ceylan Korkuta doğru yavaş yavaş döndü. 

Suratına baktı , Korkut gülümsüyordu . Gülümsemek ne kelime.

Korkut " Ne oldu ? Neden burdasın ?"

Ceylan " Hiç , hiç sadece. "

Korkut " Ne sadece ? " 

Ceylan hiç birşey diyemedi , Korkutun gözlerine bakmayı kesti.Korkuttan gözlerini kaçırıyordu. 

Korkut " Ney sadece ? "

Ceylan yeniden birşey diyemedi.

Korkut " Ceylan sende beni seviyorsun dimi ? "

Ceylan şaşırmamıştı. Korkutun gözlerine baktı. Korkutsa elini tutarak. 

Korkut "Sende bana aşık oldun değil mi ? Sende beni seviyorsun? "

Ceylan yine birşey demeyince Korkut sinirlendi. İki kolundanda tutarak "Sen Tolgayı seviyorsun , ondanda başkasını sevemezsin dimi ? " diye bağırdı ki .

Ceylanda ona bağırarak " SENİ SEVİYORUM "

" Evet bende SENİ SEVİYORUM"  Korkut Ceylana , Ceylan Korkuta yaklaşmıştı. Ceylan Korkutun elini tuttu ki , dudaklarında Korkutun dudaklarını hissetti. Uzunca bir süre öpüştükten sonra.

Tolganın sesini duydular , Korkutun odasına geliyordu. Tolga kapıyı çaldı , Ceylan çok panik yaptı. Korkut Ceylanın ağzını kapattı. "Sus sus halledicem." 

Korkut " Tolga şuan müsait değilim"

Tolga " Tamam , bu gün boşmusun bari ?" 

Korkut " Ceylana bakarak , yok bu gün randevum var. Vir kızla buluşucam." 

Tolga " Vaayy ince iş "  diyerek kapının önünden ayrıldı.

Ceylan " Hangi kızla buluşucaksın ? " 

Korkut " Çok güzel bir kız , erkek olsan sen bile aşık olursun yani.

Ceylan " Bak sen , benden daha güzel demekki "

Korkut güldü. Ceylanda ona bakarak güldü. 

Ceylan " Tamam bak ben gidiyorum , yakalanıcaz. " 

Korkut "Tamam . " Ayağa kalkınca , " Dur." 

Ceylan " Ne oldu? " 

 Korkut yanağını göstererek " Öpücük ?" 

Ceylan Korkutun yanağına öpücük kondurarak odasına gitti. 

Ceylan odasına gelir gelmez. Telefonuna mesaj geldi. Bu Korkuttandı , ne yazıyordu ? Hemen mesajı açtı. Mesajda " Ceylan akşam beraber yemeğe gidiyoruz , 9da alıcam seni. Gelmemezlik yapma Taş Kafa. "

Ceylan " Ya yine bana Taş kafa demiiş." Dedikten sonra , akşam ne giyeceğini hatırladı. Daha hiç bir hazırlığı yoktu. Saçıydı , makyajıydı , kıyafetiydi , ayakkabısıydı. Off off . Aklına Eda geldi. Tabi ya bu işler Edadan sorulurdu. Hemen Edayı aradı ve gelmesini söyedi. 

Bu sırada Korkutun telefonu çaldı. Arayan eski sevgilisi Aslıydı. Neden arıyordu ki ? 

Korkut Telefonu açtı ?  "Ne var Aslı ? Yine ne oldu ?

Aslı " İstanbuldayım görüşebilirmiyiz ? "

Korkut " Hayır bu gün işim var , sonra. "  Dedikten hemen sonra telefonu suratına kapattı.

Bu sırada , Eda gelmişti ve kıyafetlere bakıyorlardı. Gerçekten çok güzel şeyler seçmişlerdi ve akşam olmuştu. Ceylan hazırlanmıştı. Buluşacakları yere gitti. Ceylan Korkutu bekliyordu. 

Arkasından biri gelip Ceylanın ağzını tuttu ? Ceylan kurulmaya çabalıyordu ? 

                                                          KİMDİ BU ?

Taş KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin