4.Bölüm

398 12 2
                                    

Korkut ve Edanın yakınlaşmasından devam edelim. :D

Eda Korkutun dudaklarına yaklaştı. Tam öpücektiki Korkut Edayı itti.

Korkut  "Ne yapıyosun sen? "

Eda  "Özür dilerim , bir an kendime hakim olamadım."

Korkut hiç birşey demedi. Bu sırada Ceylanın babası Ceylana tam tokat atıcaktıki Tolga Tahsinin bileğini tuttu ve "YAPMA!" diye bağırdı. Tahsin kolunu salladı , bileğini bıraksın diye. Tolga bıraktı.

Tahsin  "Bu bizim aramızda sen karışma Tolga."

Tolga  "Hayır , sadece sizi değil benide ilgilendiri bu konu."

Tahsin  "Tolga ! "

Tolga  "O sadece kardeşçe bir sarılmaydı ! Biz ceylanla kardeş gibiyiz bunu sende biliyosun Tahsin amca. "

Ceylanın gözleri doldu. "Evet baba bir Tolga ile kardeş sayılırız.

Tahsin ve Tolga odadan çıktı.

Eda ve Korkut hala sus pustu.

Eda  "Aramızda kalıcak değil mi ?"

Korkut  "Aramızda kalıcak ama bir daha asla böyle birşey yapma!"

Korkut doğru eve gider.

Ceylan o sırada kızıp ağlaya ağlaya kapının önüne gelir.

Ceylan yolda yürüyorken arkadan Korkut arabasıyla gelir , Ceylanı görür.  Arabayı evin önüne park eder ve Ceylanı takip etmeye başlar.

Ceylan sahile iner. Kendi kendine " Neden hep karşılıksız seviyorum ? Neden Tolga beni sevmiyor ? Beni kardeşi olarak görüyor. " diyerek ağlıyordur. Serserinin biri Ceylana laf atar. Ceylanın kolunu tutar. Ceylan bağırı "İmdaaatt ! Yardım ediiinn ! "

Korkut " Bırak lan kızı ! " 

Serseri cocuk :D " Bırakmıyorum lan ! Bırakmıyorum sanane , bas git şurdan."

Ceylan bir anda çocuğun elinden kurtulur ve Korkutun arkasına geçer. Serseri  çocuk ve Korkut kavga etmeye başlar. Çocuk bıçak çeker. Bıçak Korkutun kolunu sıyırır. Kolunu döndürerek bir hamlede , bıçak denize düşer.Korkut çocuğu bir güzel döver.

Serseri çocuk " Abi nolur yapma lütfen " 

Korkut " Özür dile lan. "

Çocuk " Özür dilerim yenge." der ve kaçar . Bu sırada Korkut ve Ceylan birbirlerine , gözlerine  bakar. 

Ceylan " Sağol sen olmasan .. "

Korkut " Önemli değil , senin bu saatte ne işin var burda ? "

Ceylan " Ya tamam uzatma . " der koluna bakarken kanı görür. " Korkut kanıyor kolun yürü bir hastaneye falan gidelim olmaz bu böyle. "

Korkut " Önemli değil ya. Evde bakarız çaresine " Eve giderler.

Ceylan ve Korkut , Korkutun odasına gidererler. Korkut tişörtünü çıkarır. Ceylan yarasını temizler , güzelce bandajlar. Korkut ve Ceylan göz göze gelirler. Korkut Ceylanı öpmek istiyordur. Peki ya Ceylan ? Korkur Ceylana yakşalır , yaklaşır. Dudakları birbirine değer ... 

Bu bölümde bitti :D Bir dahaki bölüm ne zaman olur bilmem . :D

Taş KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin