5. Bölüm

394 13 2
                                    

Ceylan kendini geri çeker ve “özür dilerim , seni sevmiyorum. Partideki günde şarhoştum bir anlık oldu. ” Korkut hiç birsey demeden odadan hızlıca çıkar. Ceylan “Korkuutt !” Diye bağırır. Bu sırada Ceylanın babası görür. “Ne oluyor Ceylan ?” Ceylan “Hiç birsey baba. Tolgayla küsmüsler baristirmami istedi Tolga , oda barismak istemiyor galiba kacti. ” Babasi “ Ben bide Korkuta sorayim o zaman ” Korkutu arar ama Korkut telefonu acmaz. “Neyse ben sonra konusurum onunla ” Ceylan bir oh ceker.

Hemen olan biteni Edaya anlatmaya gider . Kapiya vurur vurur ama açmaz. Tam donup gidecektir ki kapiyi Tolga acar , altinda sadece pantolonu vardir. Arkadan Eda “kim gelmis hayatim ” der ve gelir . Ustunde geceligi vardir. Ceylan hic birsey demeden kosarak uzaklasir.

Korkut barda iciyordur. Ceylanda Korkutun bulundugu bara gider. Korkut bira iciyordur. Ceylanda yanina oturur. Korkut “Neden geldin ?” Ceylan “Eda ve Tolga yatmislar” Korkut “Ne zaman ?” Ceylan onundeki birayi alip icerek “SUAN”. Korkut “Tamam dur icme bak.” Aradan zaman gectikten sonra Korkut “Sen Tolgayi seviyorsun dimi ? Ondan bu kadar iciyosun . ” Ceylan “Evet ” deyip sozunu tamamlamadan yanindan gider . Ceylan Korkut gittikten sonrada sozune devam ederek “Onceden , hatta 15 dakika once kadar eski. ”

Bu sirada Tolga ve Eda oturmus Ceylana ne diyeceklerini konusurlar.

Eda “Ne diycez Tolga ?” Tolga “Ne diycez ? Biz sevgiliyiz yani. Ceylanda anlayisla karsilayacak. ” Eda icinden sen tabi Ceylanin sana asik oldugunu bilmiyorsun der.

Ceylan ise barda uyuya kalir. Adamin biri Ceylana bakiyordur. Ceylansa uyuyor. Adam Ceylana yaklastikca adimlari hizlaniyordur. Bu sirada korkut iceri girer , ceylan sesten uyanir. Korkut adami iter ve Ceylanla birlikte kacarlar. Adam hala arkalarinda onlari kovalar. Korkut ve Ceylan bir yere giderler. Serserilerin bulundugu , ama orda Korkutu taniyorlardir. Ceylan sasirir “Ne isimiz var burda?” Korkut “bu saatte nerde araba bulmayi planliyorsun . İstersen Tolgayi arayalim alsin bizi burdan ? Ne dersin ?” Ceylan “Sus , nerde yaticaz biz peki ? ” Korkut adamin birini durterek , uyandirir. Adam kalkar gider. Korkut yatar , Ceylan olup biteni anlamaya calisir.

Oda Korkutun yanina gider yatar. Ceylan usuyordur. “Annecim yardim et , usuyorum. ” Korkut ona dogru doner ve sarilir. Ceylan “napiyorsun ?” Korkut “soguktan donmak istemiyorsan , sus. ”

Sabah olur. Ceylan ve Korkut uyanirlar. Ceylan “Hadi gitmiyomuyuz?”

Korkut “gideriz simdi.” Ceylan telefonuna bakar ve “ooo saat kac olmus ? Bu gun Gonul hanimin fotograf cekimi vardi . Cok gec kaldim cook.” Derken Korkut ona guluyordur. Ceylan “ne guluyosun ya hadi bak cok gec kaldik gidelim.” Korkut “ya tamam dur. ” Beraber taksiye binerler.

Eda ve Tolga daha hala uyuyorladir. Tolganin telefonu calar. Arayan annesidir. Tolga telefon sesine uyanir . Gonul “nerdesin Tolga hemen eve gel ”Tolga “geliyorum anne tamam. ”Bu sirada Eda uyanir. Eda “kimdi o arayan ?” Tolga “annem beni hemen eve cagirdi , ben eve gidicem. Eda “Bekle bende gelicem Ceylanla konusmam lazim. ” Eda hizlica ustunu degistirmeye gider. Evden cikarlar.

Evin onune geldiklerinde , Ceylan ve Korkutu taksiden inerken gorurler. Tolgada hizlica iner ve “sizi gidi cifte kumrular sizi ” diyerek guler. Eda saskindir. Ceylan Edayi gorunce tolganin dedigini unutur ve eve gider . Korkut “Aman Tolga. ” Kenara ceker ve “Ne is ? Noluyoo ? ” Tolga “seviyorum abi seviyorum baska birsey yok. ” Korkut guler . Gonul icerden bagirir “cocuklar hadi iceri. ” Eda iceri girmeden direk Ceylanin odasina gider. Eda kapıya vurur. Ceylan ses vermez. Eda kapıda "Ceylan ?". Ceylan hala ses vermez . Eda "Ceylan bak korkuyorum." Eda odaya dalar. Birde ne görsün ?

Ceylan oturmuş boğaza bakarak müzik dinliyor. Kulağında kulaklıklar , işte bu yüzden duymuyordur Edayı. Eda yanına oturdu. Bekledi , sonra Ceylanın yanında duran kahveyi yudumladı. "Ne güzel manzara dimi ? " Ceylan takmıyormuşcasına baktı kafasını çevirdi.Eda tekrar kahveyi yudumladı sonra yere bıraktı. Ardından Ceylan yudumladı. Hala önüne bakıyordu. Eda "Özür dilerim , Ceylan özür dilerim. Be-ben Ben Tolgayı seviyorum."

Ceylan "Benden özür dileme , ben unuttum bitti Tolga benim için."

Eda"Eminmisin ? "

Ceylan ona ters ters baktı ilk sonra birbirlerine bakarak sırıttılar. Ceylan ve Eda sırıtırken Korkut ve Tolga odaya girdiler. Korkut ve Tolgada onlara bakarak sırıtıyorlardı. Korkut "Ne oluyor ? Neye bu kadar gülüyosunuz?" Eda "Hiiç havadan sudan " Korkut "Havaya suya gülenide ilk defa görüyorum" diyince. Hepsi birden kahkaha attı. Konuşurlarken Tolga " Ceylan annemin fotoğraf çekimi iptal oldu. O yüzden biz Edayla çıkıyoruz. Sonra görüşürüz" diyip çıktılar. Korkut ve Ceylan odada yalnız kaldılar. Korkut susarken Ceylanda susuyordu. Bir anda Korkut " Beraber birşeyler yapalımmı ?" Ceylan "Ne yapıcazki" derdemez. Korkutun Ceylanın kolunu tutup " Gel benimle " demesi bir olmuştu. Arabaya binip bir deniz kenarına geldiler. Korkut ve Ceylan deniz kenarında çıplak ayakla yürüyorlardı. Bu sırada Eda ve Tolgada araba ile her yeri geziyorlardır. Korkut gıcıklığına Ceylanı ıslattı. Tabi Ceylan altta kalırmı oda onu ıslattı. Suyun içinde birbirlerini kovalıyorlardı. Korkut Ceylanı kolunda tutunca ikiside dengesini kayp edip yere kumsala düştüler. Ceylan ve Korkut göz göze geldiklerinde Ceylanın kap atışları hızlanır. Korkut Ceylana yaklaşıp onu öpücektiki Ceylan ondan daha önce davrandı ve onu öptü.

Arkadan biri "Ceylaan" diye bağırdı. Peki kimdi bu ?

Hahah :D Yine çok güzel bir yerde kestim. Kızlar beni dövüceek :D

Taş KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin