2. Bölüm

574 14 5
                                    

Öpüşücektik sanki. Birbirimize o kadar yakınlaştık ki. Tolga beni çağırmasaydı kesin öpüşücektik.Bu olaydan sonra Korkut Ali'den biraz hoşlanmıştım. Her neyse Tolga beni çağırdı "Hala giyinmedin mi sen ?" "Tamam , tamam giyiniyorum." Diyip geçiştirdim.

Görmemiş demekki , sormadı. Neyse hemen odaya gidip giyinmeye başladım. Kırmızı elbisemi giydim , hafif ama beni belli eden bir makyaj yapıp odamdan çıktım. Yürürken topuklularla zorlanıyordum. Bahçeye , havuzun bulunduğu yere inerken herkesin gözü benim üstümdeydi. Buna Tolgada dahildi. Aşağıya iner inmez Tolganın yanına gittim. Tolgayı konuşmak için yanımdan çeken birileri vardı. Bende tek kalmamak için Eda'nın yanına gittim.

" Eda nasılım ?"

"Mükemmel."

Eda ile konuşmaya devam ederken Tolga bağırdı "Ceylaaaann !" İlk ne olduğunu anlamadım . Sonra yanına gittim. Bana Eda'dan çok hoşlandığını ve aralarını yapmamı istedi. O an hiç bir şey düşünmedim , içimden sadece ağlamak geçti. Onuda yapamadım. Tolganın yanından hemen ayrıldım. Bahçenin arkasına geçtim. Ağlamaya başladım ki karşımda Korkut'u gördüm. Sanırım beni gördüğü için geldi.

"Neden ağlıyorsun ?"

"Boşver."

"Nasıl boşver , ağlıyosun."

"Boşver , bak bu aramızda kalsın tamamı ? Kimseye söyleme lütfen."

"Sadece şimdilik , sonra anlatıcaksın taşkafa" dedi ve yanımdan gitti. Sanırım ondan hoşlanmaya başlamıştım. Derken Eda geldi yanıma , ve Tolga ile ne konuştuğumu sordu.

Yüzüne , gözlerine bakarak "Eda Tolgayla sevgili ol , aşık o sana !"

Dedim. Bu sırada Tolga ve Korkut Ceylan hakkında konuşuyorlardı.

Korkut "Ceylanın sevgilisi varmı ? " dediğinde Tolga hiç şaşırmadan "Yok" demişti.

Korkut "Ceylan güzel kız dimi ?"

Tolga "Sana yakışır en azından" diyerek sırıttı.

Eda Ceylana hiç bir şey dememişti hala. Hala herşeyin şokundaydı.

Eda"sen Tolgayı sevmiyormusun ?"

Ceylan "Bilmiyorum" diyerek geçiştirdi. Ve Edaya "Tolga ile sevgili ol Eda , lütfen ." Dedi ve oradan ayrıldı . Aradan baya zaman geçmiş ki nerdeyse herkes gitmişti. Orada olan kişiler sayılabilecek kadar azdı.

Korkut ve Ceylan aynı masada içmenin dibine vurmuşlardı. İkiside sarhoştu.

Ceylan kafasını masaya koymuştu ve bir yandan şarkı mırıldanıyordu. Korkut ise hala içiyordu. Korkut bir anda kafasını masaya koydu , kafasını masaya koymasıyla Ceylanla öpüşmesi bir olmuştu.

Taş KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin