6. Bölüm

399 9 0
                                    

Ceylan ve Korkut öpüsuyorlardi.

Arkadan “Ceylaann” diye bir ses duyuldu. Bu kisi kimdi ?

Eda ve Tolga bir kafeye oturdular.. Bu sirada kafenin önü magazincilerle doldu taşdı.Magazinciler Tolga ve Edaya soru sormak icin cirpiniyorlardi. Her kafadan ayri bir ses. Çıkışta Tolga Edanin elini tuttu ve “Evet arkadaslar biz Eda ile sevgiliyiz ” derken , Eda Tolgaya sarıldı. Herkes çok mutluydu.

Bu sırada Ceylan ve Korkut Ceylana seslenen kisiye bakiyorlardi. Bu kisi Ceylanin eski sevgilisiydi. Tolganin arkadasi , Tolga cok istedigi icin cikmislardi ama Emre onu seviyordu. Emre Ceylanin suratina bakarken , Korkut anlamaya calisiyordu. Ceylan hic birsey diyemedi.

Emre “Benden sonra bunu mu buldun ? ” 

Ceylan “Sanane! Seni ne ilgilendiriyor ki ? ” 

Korkut sinir kupu oldu , Emrenin Ceylanin eski sevgilisi oldugunu anladi. Korkut cocugun ustune yurudu.

Ceylan “Korkut dur yapma. ”

Korkut Emrenin suratina bir tane gecirdikten sonra Ceylani kolundan tutup pesinden surukledi. Emre orada oylece kalakaldi. Emre “seninle gorusucez” Diye bagirabildi sadece oda Korkut ve Ceylan gittikten sonra. Korkut Ceylana hic birsey demedi.

Ceylan " Teşekkür ederim "

Korkut " Gerek yok "

Ceylan " Olsun ben yine teşekkür"

Korkut " Kendini korumalısın , her zaman yanında olamam . Bunu artık kafana sok TAŞ KAFA "

" Yani içinden nasıl davranmak geliyorsa öyle davran gizleme. "

Ceylan " Ne oluyor ya senin içinden canavar çıktı gene.

Korkut " Sen Tolgaya aşık mısın değilmisin ? Onu söyle bana ."

Ceylan " Konumuzla ne alakası var şimdi bunun ? "

Korkut " Ya içinden atamadığın adam Tolga mı değilmi ? Hala onu mu seviyorsun sen ?

Ceylan " Korkut bana bağırma ! "

Korkut " O zaman soruma cevap ver !"

Ceylan " Doğru düzgün sorular sor cevap veriyim. "

Korkut " Ben gayet doğru düzgün sorular soruyorum." 

Korkut hızlanır , Ceylan korkmaya başlar.

Ceylan bağırarak " Korkut , Korkut yavaş , Korkut napıyorsun öldürüceksin bizi . "

Korkut " Cevap versene Tolgaya mı aşıkmısın ? "

Ceylan " Bilmiyorum , Bilmiyorum , Tamammı bilmiyorum , Korkut yavaş.

Korkut " Ya cevap ver "

 Ceylan " Bilmiyorum , bilmiyorum  tamammı bilmiyorum dedim.

Korkut Ceylanı otobüs duragında indirir. Ceylan inerken " delirmişsin sen ya " 

Ceylan iner inmez Korkut devam eder arkasından Ceylan " GERİ ZEKALI !"  

Ceylan kendi kendine “of ne yapicam ben ?” Diye soylenirken bir yandanda yuruyordu. 

Aradan zaman gecmedi , Korkutun arabasini gordu geri geri yurumeye basladi. Korkut arabanin icinden “atla hadi” “gel diyorum” derken Ceylan hizli hizli yurumeye devam ediyordu.

 Ceylan “delisin sen deli , benim delilerle isim olmaz ” derken Korkut Ceylanin onunu kesti. Arabadan indi Ceylan bu sefer obur tarafa yurumeye basladi. Korkut Ceylanin bileginden tuttu arabaya dogru goturuyordu. Ceylan “ ya - ya birak - birak diyorum - biraksana kolumu - bagiricam imdat diye ” Ceylan bagirir “imdaat - yardim edin bana” Korkut “gel buraya” Ceylani arabanin icine atar kapiyi kapatir. Korkut arabanin obur tarafina gecince Ceylan arabadan iner. İleride yere oturur. Korkutta pesinden gider “napiyosun sen?” Ceylan “binmiyorum arabana , gitmiyorumda hicbiryere burdayim boyleyim. ” Korkut “ e iyi tamam bende gitmiyorum o zaman. ” Korkutta ceylanin oturdugu yere oturur. Ceylan inattir ya ayaklarini ileri dogru uzatip oturur. Korkutta aynisini yapar. Bir zaman boyle otururlar , suskun suskun. Korkut bir anda “kiskandigim icin oyle davrandim. ” Ceylan sasirirmis surat ifadesiyle “ne ?” Korkut bu sefer daha kararlica “kiskandigim icin oyle davrandim diyorum ” Ceylan gulumseyerek “ o kadar cok mu seviuyorsun beni ?” Korkut gulumseyerek “sen kimi seviyorsun ?” Ceylan uflayarak arabaya biner. Korkut “sessizlikte bir cevaptir.” Diyerek arabaya biner.

Ceylan ve Korkut eve gittiklerinde Tahsin kapının önündedir. Ceylan babasının yanlış anlamasından korktuğu için kapıda karşılaşmışlar gibi  ;

Ceylan " Naber Korkut ? Nerelerdeydin ? " Dedi. Korkut Tahsini gördü ve 

Korkut " İyi sen nasılsın ? Kız arkadaşımla buluştum işte " diyerek güldü.

 Ceylan suratına baktı içinden küfür ediyormuşca " İyi " dedi .

Ceylanda Korkutta odasına gittiler. Korkut bu gün olanları düşünüyordu. Ceylanı en çokta. Onu seviyormudu. Ceylan ? Ceylan kimi seviyordu. " Ah ! Taş Kafa ah ! " Korkut söyleniyordu. 

Ceylansa bu gün Korkutun ona dediklerini düşünüyordu. Aklından Korkutun ona söylediği ( kiskandigim icin oyle davrandim. ) sözünü geçiriyordu. Bir anda odaya Eda daldı . Ceylan bir an irkildi.

Eda " Ceylan sana çok önemli şeyler anlatmam lazım . " derken. Ceylan Korkutu düşünüyordu. Onu sevip sevmediğini. Eda başladı anlatmaya. Ceylan onu değil , içindeki sesi dinliyordu. Ceylan bir anda " Evet sanırım Korkutu seviyorum " dedi.  Eda ilk anlamadı , sonra " Git söyle ! " dedi. Ceylan odanın kapısına gitti sonra döndü aynaya baktı Edaya "Bu halde olmaz. " dedi.

Eda bu hemen Ceylanı süslemeye başladı. Ceylan gerçekten güzel olmuştu. Korkut odasındaydı. Uzanmış. Eda Ceylanı hazırladı. Tek sorun annesine ne diyeceği. Eda hemöen bir çare buldu. Bir yalan uydurdu. Ceylan topuklularla yürürken düşücek gibi oluryordu ama bozmadı. devam etti. Ceylan Korkutun odasına giden merdivenlerden yukarı çıkıyordu süzüle süzüle. Bu sırada Korkut üstünü değiştiriyordu. Ceylan Korkutun odasının kapısını açtı. Korkutun üstünde tişörtü yoktu , Ceylan bozmadan içeri girdi. Kapıyı kapattı.

Ceylna " Korkut ..... " 

Ve bu bölümünde sonuna geldik. Bana ulaşmak isteyenler ; https://twitter.com/Hilallaa    https://www.facebook.com/Hilalsc  Yeni bölümü bekleyin canlarım. :D

Taş KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin