Γεια σας φίλοι του wattpad !
Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία ! Ή μια προσπάθεια τουλάχιστον να γράψω !😉
Παρακαλώ δώστε μια ευκαιρία στην ιστορία μου,σας υπόσχομαι ότι δεν θα σας απογοητεύσει .!
Γράψτε μου στα σχολεία πως σας φαίνεται η ιστορία λέγοντας μου την γνώμη σας. Να ξέρετε ότι θα διαβάζω όλα τα σχολεία αρνητικά και θετικά για αυτό σας παρακαλώ Γράψτε μου😉❤
----------------Σήμερα είχε πολύ ήλιο στη παραλία ο Θανάσης και Μαντώ φιλιοντουσαν πιο δίπλα και εγώ με την Μαρία τον Παναγιώτη και τον Κώστα παίζαμε στη θαλασσα κοκορομαχίες εγω με τον Κώστα και η Μαρία με το Παναγιώτη και απ' ότι φαινόταν θα νικουσαμε. Τοτε άκουσα εκείνων τον ενοχλητικό ήχο. Μα τι στο καλό......Και τότε η πραγματικότητα με ταρακούνησε....Αααααχχ!!! Γιατί έπρεπε να είναι το ξυπνητήρι μου γιατί έπρεπε να ξυπνήσω αα!!? Ναι είναι η πρώτη μέρα του σχολείου.....
Είναι η πρώτη μέρα του σχολείου OMG. Άνοιξα τα μάτια μου και τα ξανακλεισα αμεσως γιατι το φως που είχε μπει στο δωματιο μου με τυφλώνε, γύρισα το κεφάλι μου και είδα το ξυπνητήρι, έγραφε 6:45 fuck!! Πως με πήρε έτσι ο ύπνος και τώρα δεν προλαβενω να ετοιμαστώ είναι η πρώτη μέρα στο καινούριο μου σχολειο μια νέα ζωή ξεκινάει απο σημερα τι καλύτερο απο την α'λυκειου και σε ενα από τα καλύτερα σχολεία της χώρας....Όσο σκεφτόμουν αυτά σηκώθηκα και άρχισα να πλησιάζω την ντουλαπα μου.
Τι να φορέσω.? Θέλω να κάνω καλή εντύπωση τη πρώτη μέρα του σχολείου. Χμμμ ... ΟΚ λοιπόν,αποφάσισα, ένα άσπρο τοπακι μαζί ένα ψηλοκαβαλο σορτσάκι και τα άσπρα addidas μου.
Έκανα ένα ελαφρύ μακιγιάζ και κατέβηκα να φάω. Όπως πάντα δεν υπήρχε τίποτα για φαγητό όποτε έφτιαξα ένα τοστακι στα γρήγορα το πήρα και πήγα προς την εξώπορτα. Πήρα το κινητό, την τσάντα, τα κλειδιά και τσέκαρα την ώρα...7:20
Είχα ψιλό αργήσει...Γαμωτο ! Ήθελα να είμαι νωρίς την πρώτη μέρα ! Ανοίγω την πόρτα βιαστικά...Και τρώω τα μούτρα μου. Μπροστά απ'την πόρτα ήταν μια τεράστια κούτα.
Shit @#$
Όπως πάντα η Δανάη δεν μαζεύει ποτέ τα πράγματα της. Πήρα την κούτα μέσα έκλεισα την πόρτα και συνέχισα.
YOU ARE READING
Το Μέρος που σε Γνώρισα
Teen FictionΔυο κοριτσια τελείως διαφορετικα μεταξυ τους.... Αγγελικη και Βιολετα που θα γίνουν κολλητές φίλες απ'την πρώτη μέρα του σχολείου. Άρης και Jason δύο αγόρια με κρυμμενα μυστικα που θα περιπλέξουν περισσότερο την κατάσταση. Μια φαινομενική σχεση μίσ...