Φιληθηκαν!.....Αλήθεια?? Omg!
Το προηγούμενο chapter ήταν συνταραχτικο για να δούμε αυτό
Πως θα είναι?
------------------------------Pov Βιολετας
Πραγματικά θα πρέπει να ήμουν πολύ μα πάρα πολύ κακός άνθρωπος στην προηγούμενη ζωή μου. Δεν γίνεται να εξηγηθεί αλλιώς αυτό που περνάω σήμερα.
Έχω βρεθεί σε πολλά πολλά πάρτυ Και μπορώ να πω ότι έχω δει πολλά.
Αλλά το σημερινό είναι το κάτι άλλο.
Στα πάρτυ τα οποία είχα πάει μέχρι σήμερα είχα αντιμετωπίσει αρκετά περίεργα περιστατικά από άτομα που γνώριζα. Από την απλή μέθη τους μέχρι το να βρίσκομαι στην πισίνα χωρίς ρούχα και με ροζ μαλλιά. Α! Και έχω ποστάρει επίσης μια φωτογραφία. Έχοντας φιλήσει με γλωσσόφιλο τον κολλητό μου και είναι ο αρχηγός της ποδοσφαιρικής ομάδας με την μεγαλύτερη ατζέντα γυναικείων κατακτήσεων.
Εκείνη η νύχτα θα μπορούσα να πω ότι ήταν το κάτι άλλο.Αλλά το σημερινό Όχι Όχι Όχι πραγματικά δεν ξέρω πως να το αντιμετωπίσω.
Το να κάθετε ένα αγόρι δίπλα σου είναι οκ. Το να κάθονται δύο αγόρια είναι καλό αν είναι φίλοι σου. Το να κάθετε ο Νίκος και ο Άρης δίπλα σου και να σου έχουν σπάσει τα νεύρα όμως....
"Εμ! Β.. Για πες μου πως σου φαίνεται το πάρτυ?" Με ρώτησε ο Νίκος.
"Καλά Β... Πρέπει να σου πω ότι είσαι κούκλα σήμερα" είπε ο Άρης.
"Ευχαριστώ. Περνάω καλά." Απάντησα και στους δύο ταυτόχρονα.
Χαμογελόντας.Και οι δύο κοιτάζονται μεταξύ τους και προσπαθούν να μιλήσουν με νοήματα. Καλύτερα προσπαθούν να φαγωθούν με νοήματα.
Μετά από λίγη αμήχανη κουβέντα για το ποσό ωραία είμαι σήμερα. Κατάφερα να φύγω. Σε αυτό βέβαια βοήθησε και το γεγονός ότι κάποιος πήρε τον Νίκο τηλέφωνο και ότι κάποια κοπέλα φώναξε τον Άρη 'μωρό της' να πάνε να χορέψουν
Με την λέξη μωρό της εγώ μπορώ να πω ότι εκνευριστικά λίγο. Εντάξει πολύ. Δεν ξέρω αλλά...
Δεν τους καταλάβαινα πάντως όλα τα άλλα αγόρια της παρέας μου φέρονται μια χαρά αυτοί οι δύο είναι πολύ υπερβολικοί. Ίσως με βλέπουν σαν μικρή αδελφή η κάτι τέτοιο που χρειάζεται βοήθεια.
Μπορεί να είμαι λίγο κλειστή αλλά δεν είμαι ανήμπορη.
Η Αγγελική μου είπε μια φορά ότι τους αρέσω αλλά εγώ δεν το πίστευα. Δηλαδή θέλω να πω ότι ο Άρης έχει τόσα κορίτσια και στο σχολείο μαζεύονται γύρω του συνέχεια. Δεν θα κοίταγε ποτέ κάποια σαν και εμένα.
Και ο Νίκος είναι δημοφιλής επίσης. Έχει ολόκληρο φαν κλαμπ. Κανένας από τους δύο δεν θα γύρναγε να κοιτάξει εμένα. Πόσο μάλλον τώρα που δεν ασχολούμαι πολύ με την εμφάνισή μου. Όχι ότι ήμουν ποτέ της υπερβολής, ίσα ίσα έχω πάει στο σχολείο και με τις πιτζάμες.
ESTÁS LEYENDO
Το Μέρος που σε Γνώρισα
Novela JuvenilΔυο κοριτσια τελείως διαφορετικα μεταξυ τους.... Αγγελικη και Βιολετα που θα γίνουν κολλητές φίλες απ'την πρώτη μέρα του σχολείου. Άρης και Jason δύο αγόρια με κρυμμενα μυστικα που θα περιπλέξουν περισσότερο την κατάσταση. Μια φαινομενική σχεση μίσ...