Pe fundalul liniștii dintre pereții spălăciți ai casei vechi, muzica îmi inunda toate venele, și mă făcea să mă încordez când ceva mișca prin cameră.
Nu știam de ce sunt aici, sau ce vrea de la mine, dar n-am întrebat-o.
"Ugh... scuze dacă te-am luat prin surprindere cu invitația." spune ea, după care se așează lângă mine pe podea.
Mă simțeam drogat de imaginea ce se eclipsa în camera ei obscură, morbidă. Era adăpostul perfect pentru un psihopat, dar era perfect pentru luminile ce se evaporau în interiorul ei. Nu eram sigur dacă era mai mult întunecată, sau mai mult luminoasă. Și mă simțeam drogat de la praful ce mi l-a dat. Nu luasem mult, dar ea era spartă deja, și vorbea doar prostii.
"Am auzit că nu prea ieși cu fete" spuse ea, ducând sticla de bere la gură.
Îi urmăream fiecare încleștare a mușchilor, fiecare vas de sânge din interiorul ei. Simțeam cum se distruge cu țigări și droguri. Poate trebuia internată undeva.
"Pun pariu că nu mă săruți"
"Nu fac pariu. Nu vreau să-ți iau banii."
M-am aplecat peste ea, și i-am acordat sărutul. Ea m-a tras peste ea. M-a sărutat până la pat, dar când s-a pus cu capul pe pernă, a adormit.
tot 18 ianuarie
//A.N// bună. capitolul e mai lung decât mă așteptam. hope u'll enjoy it.
CITEȘTI
portraits of gods
Short Story„promite-mi că atunci când mă voi trezi, vei fi tot aici, iar locul meu nu va fi luat." all rights reserved; original @venustic- 2016