/Lucy/
Wstałam i poszłam do swojego pokoju. Nie mogę uwierzyć że mają jakieś tajemnice.Zawsze mogę ci a raczej nam pomóc.
Nie chcę twojej pomocy.
Chciałaś powiedzieć swojej. Ja to ty, ty to ja. Zapamiętaj, 5 minut i będziesz wolna, obiecuje.
Mogę ci zauwać?
A sobie zauwasz? Takie jest pytanie. Jesteśmy jednością.
Dobra, masz 10 minut.
Zamieniłam się z nią. Teraz ona była na zewnątrz, a ja w środku./Ciemna Lucy/
Szłam przez korytarz do drzwi jadalni i je otworzyłam. Przy stole siedział Natsu i jak się teraz dowiedziałam Happy. Podeszłam do stołu i usiadłam na przeciw Natsu.
-Natsu, spójrz mi w oczy.-bez wachania to zrobił, a ja weszłam do jego umysłu. Od razu znalazłam to co szukałam. Wyszłam z jego umysłu i tak jak obiecałam sobie zamieniłam się miejscami./Lucy/
Zamieniła się miejscami i spojrzałam na przestraszonego Natsu.
Wstałam z miejsca i udałam się do pokoju.Czego się dowiedziałaś?
Jak już wiemy jest potomniem smoka, taka osoba tak jak smoki zakochuje się od pierwszego wejrzenia i nie może się zakochać 2 raz. Jest z tą osobą do końca życia, nie ważne czy ta osoba tego chce. Ale na 2 tyhodnie są smocze gody. Reszty dowiesz się później.
Dobra i tak sobie dziękuje.
Położyłam się na łóżko i zaczełam myśleć nad jej słowami. "Reszty dowiesz się później." może to coś złego, a może dobrego. Moje rozmyślenia przerwało zapukanie do drzwi. Otworzyłam je a mym oczą ukazał się lewitujący list. Wziełam go i usiadłam przy biurku. Otworzyłam i zaczełam czytać treść listu:Kochana Lucynko, to ja Zeref.
Widzę że dobrze się bawisz,
baw się póki możesz, bo za nie długo,
wypuszczę z ciebie mą królową,
a wtedy cały świat, niebo, piekło,
będzie należeć do mnie, do ciebie i do Hoshi.
ZerefMyślałam że go już nie spotkam ani o nim nie usłyszę, a on jeszcze chce ze mnie wyciągnąć tą złą Lucy. Położyłam się i zasnełam od przytłoku myśli.
_____________________________________
Jej kolejny rozdzialik może jutro bedzie rozdział " Lucy Co Teraz Zrobisz?"
CZYTASZ
Piracka Przygoda Lucy |Nalu #Nie Dokończone#
FanficKsiężniczka Lucy i Levi żyją w piszczotach dopóki nie zgineła ich matka. Teraz mają 17 lat co sie wydarzy na balu z okazji 18 urodzin? Czytaj A Się Dowiesz... @Suzunu-chan <----- moje aktualne konto