Partea 2:Cum m-am incurcat cu printul

86 8 0
                                    

Era o zi obisnuita ,soarele ardea si mai aveam putin si deveneam apa pentru caini.Imi era FOARTE sete  cand deodata BAM apare in fata mea un baiat cam de aceeasi varsta cu mine ,care avea un vas plin cu apa .Le je fura le apa si fugi .In spatele meu apar doua gorile si ma iau pe sus .Ce naiba!?!?Baiatu isi voia apa ,da eo o bausem deja .Bineee cred ca am incurcat-o !

Ma duc dracu stie unde si  intru undeva .Intre timp ma legasera la maini.Era ...un palat?!?!  Am dat de dracu.Cred ca l-am cam furat pe print ......Bine ,bine ,calmeaza-te eu .Cum scap de aici ?Hmm....Dap ,is blocata .

-Ai ceva curaj sa vi sa ma furi pe mine .

-Dar nu am venit eu ,tu ai aparut in fata mea! 

Baiatu o facut ochii cat cepele,apoi a inceput sa rada .

-Imi place de tine .Cred ca o sa-ti dau drumul 

- Serios?

-Da ,de ce nu ?!

Gorilele mi-au dat drumu .Yeeey se pare ca nu a mai fost nevoie sa scap ,m-a lasat sa plec.Dadeam sa plec cand ..

-Nu asa de repede .Ti-am zis ca poti sa  pleci ,dar nu acum .Tre sa ma slujesti pe mine mai intai .

-Aaaa....stai CE?!?!

Se da jos de pe tron si vine in fata mea.Ma apuca de barbie si se uita atent la mine .Nu stiu de ce ,dar inima mea batea tare .Oare de frica sau ...

-Esti destul de draguta .Ce ar fi sa te fac servitoarea mea ?

Tremur ,ce naiba .

-Ce nu mai spui nimic ?Sa nu-mi spui ca t-e frica !

-.....

Imi da o lacrima .Ma vede si imi da drumul .





HEEEI .Cum e ?Sa continui?

Glumeam doar .Nu-mi pasa ce credeti voi ,eu tot o sa continui  : )))


Prea mici Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum