-Yeeeeey.
-Felicitari !!
Printul ma ia in brate si ma roteste .Sunt sigura ca va ganditi la ceva super dragut ,dar nu .Cand mi-a dat drumu am picat in fund amandoi,de la ameteala .Doctoru a inceput sa rada ,si inca tare .
-Ok si acum ?
-Acum tre sa inveti toate astea intr-o luna ! al dracu a spus-o cu zambetu pe buze ...
Mi-a trantit un morman de carti mai mare decat mine .Cum mortii lui vrea sa invat eu astea intr-o luna ?!?!?AAAA poate o luna pentru fiecare ...
-O luna pentru fiecare ,nu?
-Hahahahah,nu.
Atunci mi-a picat fata .CE DRACUUUU????????
-Sa fi doctor cere o gramada de responsabilitati ..
-Sti ceva ,nu ma pricep foarte bine...
-OOOOO BA DA !!!
-Nu am cum sa scap din asta ,nu ?
-Nup !
-(oftez)...
Poate vreti sa stiti ce dracu s-a intamplat cu printu .E bine acum doarme ,iar eu stau in camera lui si invat .De ce stau in camera lui ?Pai acu is doctor si tre sa il supraveghez .
*Dupa o luna*
A trecut o luna de la ultimul incident ,printul nu mai are nimic acum ,numai ca vine mereu zgariat la mine ,iar intr-o zi ..
-Cum pana mea reusesti sa te zgarii in halul asta ?
-Ma impiedic ?
-Nu cred ca esti atat de impiedicat .
-Bine o...o fac intentionat ,asa pot sa te vad mai mult .Era rosu.
-Nu trebuie sa te lovesti ca sa vi sa ma vezi ...
-Ba da ! Trebuie!
Se uita la mine serios .M-am uitat putin ciudat la el ,dar dupa am zambit .
-Enn...
Imi ridic privirea ,iar el se apropie de mine si ma saruta....
CITEȘTI
Prea mici
RomanceEnn este o fata normala ,dintr-un sat normal ,care se incurca cu printul regatului unde traia.