Viata mea e oribila !Deci sunt deja majora si nici nu l-am mai vazut pe print .Da ati auzit bine ,am 18 ani impliniti .Imi e dor de el .Vreau sa-l vad .Ma intreb daca e bine ?Poate e bolnav !
La naiba ! Am voie sa-l vad ,caci nu mai sunt o servitoare amarata cum eram acum cativa ani ,sunt un doctor!(chiar daca nu va vine sa credeti )Ma duc in seara asta si o sa-l vad .Si am planul perfect.Astazi vine la mine ca sa-l consult ,pentru prima data in viata mea.Atunci am sa-i spun .
Eram in cabinet ,iar o bataie se aude in usa .Era printul .Ii spun sa intre iar acesa paseste sfios in cabinet. WOW,ce s-a schimbat !Si eu ce fac? Imi continui treaba ?Il salut ?Nooooo!!! Rosesc ,facand si el la fel cand ma observa . Se aseaza pe scaun ,apoi isi da jos camasa .Iau stetoscopul(cred ca asa se scrie ) si ma apropii de el .Imi pun mana pe umarul lui pentru a fixa dracenia aia ,ca nu-i mai repet numele !Va dati seama ca eram fata in fata .
-Nu ai nimic !Esti perfect sanatos! Dar las sa-mi scape un rasuflu de usurare .Printul ma aude si se ridica dupa scaun ,apoi se pozitioneaza in fata mea si imi spune un „Mi-a fost dor de tine",dupa care ma saruta .Ii raspund sarutaandu-l si eu la randul meu .El isi pune mainile in jurul taliei mele ,iar eu in jurul gattului sau .Dupa cateva momente ,rupem sarutul ,data fiind nevoia de aer .Ma apropi de urechea lui si ii soptesc „O sa vin la tine in seara asta "
El si-a schimbat doar aspectul fizic ca-n rest e la fel ,ca si mine de asemenea .
Un tipat ma trezeste la realitate .
-FIULEEE!!!!VINO IN MATA AICII!!!!!!!
Palarie-ntrun picior ,ghici ciuperca cei ? Regele ci-n sa fie ?
-Hai ,du-te !
Printul imi da un sarut scurt pe obraz apoi paraseste incaperea .
Deci ,nu mai scriu in viata mea pe telefon !!!!Cacatu ala de capitol pe care l-am postat in locul acestuia era un cacat si inca este !Terminasem de scris capitolul asta si l-am postat ,apoi ma uit pe tel si era chestia aia in loc .M-am uitat si pe telu unei prietene si era la fel si a trebuit sa-l scriu din nou si inainte avea 400 si ceva de cuvinte ,dar acum are (fara ce-i aici ) 300 si ceva ......Ce cacat e asat ?!?!?!?!??!?!
CITEȘTI
Prea mici
RomantikEnn este o fata normala ,dintr-un sat normal ,care se incurca cu printul regatului unde traia.