Vine o femeie si ma duce intr-o camera .Imi da niste haine mai frumoase decat cele pe care le am .M-a lasa sa ma imbrac .Ma uit pe geam si imi dau lacrimile .Imi pun mainile pe pat si incep sa plang .Incercam sa nu tip ca sa nu ma auda nimeni .
Usa se dschide si intra printul .Am tresarit .Cine stie ce o sa imi faca daca ma vede plangand .Imi ridic capul ,iar el se uita la mine mirat apoi cu o privire trista .Se apropie de mine si ma ia in brate .Raman putin socata ,dar ii raspund la imbratisare.
-De c-ce ai ....nu apuc sa termin ca incepe sa imi explice
-Tatal meu mi-a spus sa fac asta .Imi pare rau !
Vorbea cu mine dar nu imi dadea drumul .Era cald .Poate nu ar mai trebui sa-mi fie frica de el .Pana la urma nu e vina lui .Se aude o usa .
-Imbraca-te si vin-o jos.A spus-o soptind .
Dupa ce m-am imbracat ,am coborat in sala unde era regele .Printul cred ca era in camera lui .Inima imi bate tare ,de cand m-a luat printul in brate .Apropo inca nu stiu cum il cheama .Cred ca am sa il intreb cand ma mai intalnesc cu el .Ce cred ma ,e sigur !Ma rog ,trecand peste asta ,regele mi-a spus sa vin langa el .M-am dus si cand am ajuns mi-a spus :
-Stiu ca fimiu a venit la tine .Daca se mai repeta o sa iti doresti sa nu te fi nascut.
Avea o voce dura .Eram sigura ca o sa incep sa plang .Dar m-am abtinut .Imi e frica de el .E un om infricosator !Ma intreb cum a reusit sa aiba o sotie .Sau poate ca nu a avut si doar a obligat o fata sa se marite cu el .Printul nu e asa ,e muuuuult mai dragut decat asta .OK am ramas in fata regelui ca o leguma .M-am scuzat si am plecat inapoi in camera .Femeia care mi-a dat hainele a spus ca printul vrea sa faca o baie si ca trebuie sa o pregatesc .Off ,da greu mai e sa fi servitoare si sunt aici de vreo ora ,ce dracu !
CITEȘTI
Prea mici
RomanceEnn este o fata normala ,dintr-un sat normal ,care se incurca cu printul regatului unde traia.