E seara .Ma furisez ...Incet incet ....FUUUK!!Haa ..a fost doar un gandac . Mama matii de gandac ..Am ajuns in fata usii lui si am ciocanit incet .
Usa s-a intredeschis si a aparut Printul .
-Intra!
-Buna !
-Hihi,buna!
Ne-am holbat unul la altul timp de 5 minute ,apoi Printul s-a apropiat de mine ,si-a pus mainile in parul meu si m-a sarutat .Am inchis ochii incet ,iar el a adancit sarutul ,introducamdu-si limba in gura mea .Am rosit ,dar am continuat .Se opreste din sarut pentru aer .A inceput iar si m-a fortat sa ma asez pe pat , acesta poziţionandu-se deasupra mea .
.Am ramas cu o privire intrebatoare in timp ce el ma tinea strans de maini . Nu m-a intrebat nimic ,ci a inceput sa-mi dea tricoul si pantalonii jos ,el facand acelasi lucru.Am inceput sa tremur incet .De la buze a trecut la gat ,apoi la burta .Isi trece mana pe spatele meu pana ajunge la incuietoarea sutienului ,desfacand-o .Imi da jos bretelele incet ,facandu-ma sa tremur si mai tare ,tot mai tare .Cand sa-mi dea sutienul jos ,se aude o voce .Este pentru PRIMA oara cand MA BUCUR ca il aud pe REGE .Printul mi-a aruncat o privire speriata,apoi s-a dat jos de pe mine si mi-a zis sa ma imbrac .-Hai mai repede !
-Incearca tu sa prinzi sutienul asta de 2 lei .
-Offf,da-te-ncoace ,spune si dupa imi prinde sutienul care era sa-mi cada ..
Clanta incepe sa se miste iar ma bag sub pat chiar la fix .-Fiule trebuie sa vorbim....de ce dracu esti in chiloti ?!?!?
-Pai m-am schimbat !
-Ai aceleasi haine pe care le-ai purtat mai devreme !
-M-am schimbat de ...aaa ..CHILOTI
Am inceput sa rad si mi-am pus mana la gura sa nu creada regele ca fisu are o hiena in camera .-(a dat cu piciorul in pat -sub pat )De asta nu ti-am deschis .
-A,ma rog .Fiule ai 18 ani si ai varsta potrivita sa te mariti si DEJA ti -am gasit o sotie .
-P-p-poftim?!?!?De ce alegi tu pentru mine ?!?!?
-Sa fim seriosi ,daca era dupa tine tu te-ai fi insurat cu orfana aia !!
-Asa ,si ?
-Ti-am mai spus ca nu iti permit !!!!SI PUNCT !!!!L!!
A iesit trantind usa.
Cat despre mine ,am inceput sa plang .Am dat-o efectiv din ras in plans .
-Acum ..poti sa iesi
Imi intinde o mana ,iar eu o accept .Ies cu mana pe gura ca sa nu incep sa tip .Printul ma vede si ma ia in brate .
-Nu m-sughit-mai putem fa-sughit-ce nimic .
-Defapt , mai e o cale .
Imi ridic privirea si ma uit atent la el .
-Ha.. Daca las insarcinata o femeie sunt obligat sa ma marit cu ea .
-Deci tot ce trebuie sa facem e ...
-Da ...
CITEȘTI
Prea mici
RomanceEnn este o fata normala ,dintr-un sat normal ,care se incurca cu printul regatului unde traia.