-Si o sa o facem ?
-Trebuie daca vrem sa ramanem impreuna ...Okokokok ,nu credeam ca o sa se ajunga aici. Tot ce am de spus este : FUK THIS SHIT,FUK THAT SHIT ,FUK ALLLLLLL THE SHIT!! LET'S DO IT !!! LET'S FUKING FO IT!!!!!
Ma pune pe pat si......fuk this nu o sa va povestesc asta ,ca daca o fac iau dracu fooooc !
*Dimineata*-Ai sa-ti f**t pisica ,ce ma doare burtaaaa !!!
-Deci ce-am facut aseara a mers !!Pot doar sa spun :Traiesteee !!!
-Da da doctor nebun...acum cum procedam ?
-Ii spunem direct !
-What..what the fuk ?
-Ce credeai ca trebuie sa procedam ca spioni ?
-Nuuuu ....pffff(ba da)
-Hai sa mergem
*Muuulte scari mai incolo*
-Tata ,sunt tata ..
-Felicitari !!!!!Stai cu cine ?
Printul se da la oparte ca regele sa ma poata vedea .
In secunda urmatoare capul ii explodeaza si moare tragic ..PFFFF GLUMESC!!!Nu ,a facut o gura pana in pamant si a inceput sa mormaie ceva ...
Dupa ceva timp de liniste si mai multe guri cascate ...imi face o radiografie (f**ui mama masii de nume )si o sa am ........
O FATAAA !!!
Okok gata cu astea .A da regele a lesinat .Game over for you ,bitch!Deci am facut o nunta maaaaaaaaare si foooooooaaaaaarrrrte frumoasa ...
Cat despre rege ,am cam facut pace ,nu de alta ,dar daca nu o facea intra in THE JAIL .
Ma rog ,pe fata o cheama Misa si ,aparent ,pe Print il cheama Ayato ,tare nuuuu?Si viata mea este minunata !Am o fata si un sot care ma iubesc si eu ii iubesc .Deci se pare ca,nu-mi vine sa cred ca spun asta ,trebuie sa ne luam ramas bun !
Bye~
CITEȘTI
Prea mici
RomanceEnn este o fata normala ,dintr-un sat normal ,care se incurca cu printul regatului unde traia.