Partea 8:AAAAA sobolan!!!

47 5 0
                                    

Bine bine .Uitati cum sta treaba.Stau aici de 2 zile si nu mi-a dat nimeni nimic de mancare ,mi-au dat doar apa .Zici ca vor sa ma mumifiez,like WTF...
-Ou ,uite un soricel ! Ia stai dar soarecele e mai mic ....Daca nu e soarece atunci eee...AAAAA SOBOLAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!! Tus mama matii de sobolan ,da-te dracu de aici ca ma sparii maaa!!!!!!!!

Dupa ce a plecat „soarecele" m-am calmat .„Tre sa gasesc o cale de scapare din celula asta ..."

-A,uite o fereastra !Ce oameni prosti ar pune o fereastra intr-o celula, pffff...E,ma rog .Mi-a facut placere sa te intalnesc Stivi!!!(referindu-ma la sobolan)Ma urc pe un scaun (de ce boala ai tine asa ceva aici ,nu stiu)si sar si ....FUG cat ma tin picioarele deoarece era un caine turbat ,vreun  prieten de al lui Stivi ...Dar ma opresc repede caci apare in fata mea un zid de ...1 ..2..3..4 ......muuuuuulti metri ,si nu pot sa il sar asa ca ,sunt ,cum se zicea ......MANCATA!!

Dar in clipa aia vine printul imbracat intr-o pelerina ,cu o masca si cu niste colanti FOOAAAAARTE stramti .....bn bn lasand gluma la oparte ,printul chiar a venit ,dar este imbracat normal ,ma rog ,normal pentru el.Scoate sabia ,iar cainele fuge de zici ca nici macar nu a fost aici .

-Haaa,mersi ,credeam ca dau coltu ....

-E ,dar te lasam eu sa faci asa ceva ?

Ma prinde cu o mana de sold si ma trage inspre el ....De cand pana mea a devenit asa de increzator?

Prea mici Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum