Dupa ce am iesit din cada si dupa ce m-am imbracat ,regele m-a chemat jos si asta nu-i niciodata un lucru bun.
Am coborat eo frumos pa scari ,apoi am deschis usa ,apoi am intrat .Regele parea furios.
-Vin-o mai aproape ca nu musc!
Dupa ce a zis m-am apropiat si cand am ajuns langa el ,m-a luat de par si a inceput sa ma traga ....Ce dracu ai ma creatura?!?!?!
-Asta e pentru ce i-ai facut lu fimiu !
-Da ce mama matii i-am facut lu fitu ?Atunci m-a tras mai tare...
-Nu fa pe proasta!Sigur sti !
In acel moment intra printul deranjat de zgomote si cand ma vede e ceva gen :
-Ce mormantul mamei mele faci aici ?!?!?!
-O rasplatesc pentru ceea ce ti-a facut !
-Da ce dracu mi-a facut ?
-Te-a fortat sa te dezbraci si sa intri cu ea in cada !
Cand a terminat de spus ultima vocala ,printu a ramas cu gura cascata .
-Ba handicapatu dracu!Era chiar invers !!!
Regele a stat putin pe ganduri ,apoi mi-a dat drumu .Da nu mi-a dat drumu frumos ,nu,el m-a aruncat ,in toata puterea cuvantului.
-Nu imi pasa ce faci tu cu fetele fiule ,dar daca e servitoare ,mai ales cea care te-a furat ,sunt complet impotriva!
-Dar de ce ?Ce are ?
-Dragul meu baiat prostut ....DACA TE-AR VEDEA OAMENII CU TARFA ASTA AR RADE DE TINE ,CHIAR VREI SA RADA DE TINE !?!?!?!?!
-DA ,CHIAR AS VREA!!!!
-Lasa ca te-nvat eu minte !
Atunci regele se duce amenintator catre print si printul isi scoate sabia ....Stai asa ,se vor lupta ????
*Dupa cateva momente*
Vreti sa aflati cine a castigat ,normal ca a fost pri-regele .Printu statea pe jos .Tasu l-a taiat la o mana .Sa nu credeti ca i-a taiat mana ,nu .Regele si-a sters sabia plina de sange si si-a bagat-o in teaca .M-am dus intr-un suflet pana la print.Daca nu ii opresc sangerarea ,moare dracu !!!!!!
Noroc ca aveam carpa la mine .L-am bandajat cu ea apoi l-am dus la el in camera si i-am spus sa ma astepte .Stiam o gradina in palat care are plante medicinale .Cum eram pe cont propriu ,am invatat care plante sunt si pentru ce .Am fugit cat ma tineau picioarele .Am luat plant si cand m-am intors era o femeie mai batrana langa print.Avea in mana un pahar cu ceva in el .
-Stai ,nu bea, e otrava !!!!!
-Cum draga sa fie otrava !?
Dupa ce a termint de spus propozitia ,am luat paharul si l-am turnat intr-un boschete care s-a ofilit.
-Ai incercat sa ma otravesti!!!!
Femeia a ramas muta.A incercat sa fuga dar la usa a aparut un doctor si gorilele ale doua (alea care m-au luat pe sus )Ele au prins-o pe femeie ,iar doctorul a venit langa mine :
-Nu ai vrea sa lucrezi ca doctor ?Esti destul de buna la asta .
-Cine ,eu ?
-Da ,tu !
-Sunteti sigur ?
-Da .
-Sunteti sigur ca sunteti sigur ?
-Da .
-Sunteti sigur ca sunteti sigur ca sunteti sigur ?
-Daaaaaaaa!!!!
-Yeeeeeey!!!!
CITEȘTI
Prea mici
RomanceEnn este o fata normala ,dintr-un sat normal ,care se incurca cu printul regatului unde traia.