Off anne yinemi okul diye diye miss uykumdan uyandırılmıştım . Aklıma gelen ani fikirle sarsıldım bugün yeni okulumda ilk günümdü ."Tuğçee hadi ama uyanmadınmı daha ilk günden geç kalacaksın " Annemin sesi beynimde yankılanırken direk duşa girdim .En sevdiğim losyonumu sürüp direk aşağiya indim . " günaydın anneciğim" " günaydın bitanem .eee heycanlımısın bakalım " " aslında heyecandan çok korku var anne biliyosun yeni insanlar beni fazlasıyla sıkar. Adapte olamayacağım diye çok korkuyorum." " Tuğce insanlarla cok iyi anlasmayi her zaman başarıyosun emin ol bugunde oyle olucak hadi bakalım sen giyin bende masayı toplayayim " "tmm anneçiğim tesekur ederim destegin icin " diyerek kocaman bi opucuk kondurdum yanagina annemle çok iyi anlaşamasakta bu konularda hep bana destek cıkardı . hızla şaclarımı düzleztirip kremimi sürdüm saçlarım bana huzur veriyo evet evet onlarla oynarken rahatliorum . hızla en sevdiğim sortumu giydim ve uzerine babamın doğum günümde aldığı oldukça güzel t-shirtumu giydim . hafif makyaj yapıp odadan ayrıldım . Telefonumu bulamadığım için kafayı yemek üzereydim çantama koyduğumu farkedip rahatladım sonunda. Okulumla ev arası cok uzak değildi o yüzden yürüyerek gidip geliyordum . Zaten annemle babam ayrıldığından beri bana iyi gelen tek şey yürümek ve basketbol oynamak bu ikisini yapınca kendimi rahatlamış hissediyordum . Okula kısa bi sürede vardım sanırım erken gelmistim cünkü bahçede fazla kişi yoktu . Dışardan izlenimlerime göre çokta havalı tipler değillerdi. Gördüğüm ilk banka oturdum ve oturur oturmaz oldukça egoist bi o kadarda yakışıklı bir erkek kolumdan tuttup beni hızla kaldırdı " sen ne yaptığını sanıyorsun çakma japon derhal bizim bankımızdan defol yoksa sonuçları kötü olur " bu kelimeler üzerine neye döndüğümü şasırdım ve " öncelikle kelimlerine dikkat et çakma marley bankın üzerinde sana ait olduğunu belirten bi sembol yok ayrıca okul bahçesine koyduklarına göre senin olmadığı bariz belli şimdi kapa çeneni ve derhal yanımdan uzaklaş" bunları benim soylediğime ben dahi inanmamıştım anlasılan bu okul bana pek yaramayacak . Benim sözlerim üzerine kolumu bıraktı ve " bekle burda bunu sen istedin " diyerek yanımdan uzaklaştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Yolculuk
RomanceSonunu bilmeden kapıldım aşk rüzgarına , olacakları düşünmeden yürüyorum sonsuzluğa ...