Hastaneden çıkalı yarım saat olmuştu ve Aras ne kadar ısrar etsede taksiyle değil yürüyerek sahile gitmek istemiştim onun yanında olmak beni kendime getiriyordu içimde bişey böyle kelebek gibi uçuyordu ve bu duygu harika dostumm .
** " Ve işte geldik küçük hanım iyimisin hava soğuk gibi üşütme sonra bak bu defa hastaneye getirende olmaz " ne kadarda düşünceli bir HANDSOME MAN " hi salak şey hasta olmam ben bikere tammı sadece azıcık minicik öksürük hapşuruk olur burnum akmaz ama hiç akmaz yani hic onsekiz paket selpak bitirmedim yanlış anlama yani xdxd ayrıca hava çok güzel " sözlerim üzerine sesli bi kahkaha fırlattı ve onun o haline dayanamayıp bende eşlik ettim . Şuan bu halde olmamıza inanamıyorum aman tanrım sana geliyorum bu çocuk beni baştan çıkarıyo . Telefonumun çalması üzerine ikimizde çantaya odaklandık açmak istemiyordum birşeyin bizim konuşmamızı bölmesini istemiyordum ama açmalıyım ve ekranda kocaman İREM yazısını görür görmez başlasın sorgu diye kendi kendime konuşurken Arasın " Açmayacakmısın ısrarla çalıo " haklıydı açmassam bu deli daha çok atarlanacaktı ve konuşma daha uzun sürecekti " Efendim irem " benim sadece bu kelimem üzerine irem cırlamaya başladı makine mübarek susmak bilmiyor " Kızım sen malmısın ya deli oldum bak bakalım kaç kere aramışım iyimisin konustuguna göre iyisindir dur sende beni dinle " " Kızım makine gibi sıralama Duruyorum zaten önemli bişeymi var çıldırtma insanı anlat"
" Yalın varya hani şu kavga ettiğin " o hödükten bahsediyordu en son beni o iğrenç dudaklarıyla öpüp cekip giden Yalından bahsediyordu anlaşılan " Evet hatırladım nolmuş ona " "Bugün okula geldi Dorukla birseyler konuştu ve doruk onun yanından ayrılırken kendine dönderip Doruğa amma sert bi yumruk attı Dorukta bunu fena benzetti bence doruğu arayıp bi geçmiş olsun dilemelisin " İremin anlattıklarına ağzım açık kalmıştı . Çünkü o it herif defolup gitmişti şimdi ne olduda gelip Dorukla konuştu ve son kavgalarından sonra bide şimdi yeniden Doruğa yumruk atma hakkını nerden buldu bu çocuk delirmiş olmalı . Acaba Doruk nasıl yıkılmıştır şimdi canım ya Yalınla o kadar anıları varken birbirlerine böyle davranmaları cok tuhaf ve Doruğu çok sarsıyo . İreme kapatmasını söyleyip Arastan özür diledim. Ne olduğunu sorunca önemli bişey yok kalkınca halletmem gereken bi mesele olduğunu söyleyip hızla doruğa msj attım ve tekrar kendimi Arasın muhteşem gözlerine verdim .
"Aras o gün neden ağladın ?!" sorum üzerine kafasını yere eğip parmaklarıyla oynamaya başladı. Çenesinden tutup bana bakmasını sağladığımda gözlerinin dolduğunu farkettim. "Özür dilerim ben seni üzmek istememiştim sadece sadece ....." sözümü bitiremememin sebebi Arasın beni kendine doğru çekmesi ve kafamı omzuna yaslaması oldu . Aman Tanrım bu çocuğun kokusu harika diye geçirirken içimden Arasın sözleri hayal dünyamdan çıkmamı sağladı " O gün neden ağladım biliomusun insanların yaptıklarını kaldıramadığımdan ağladım hayatımda kendimden bile çok sevdiğim insana zarar geliyor ama ben ona yardım edemiyprum lanet olsunki edemiyorum " gözlerimin yaşardığının farkındaydım demekki sevdiği bir kız vardı o günde onun için ağliodu nefesim daralio ve boğazım sızlıyordu nedenini bilmiyorum niye böyle oldumki şimdi? Başımı omzundan kaldırdığımda yeniden agladığını farkettim o ağlayınca ben kötü oluyodum ama bunu ona söyleyemezdim . " lütfen ağlama benide ağlatıcaksın kimki bu sevdiğin? " Nerden geldi bu cesaret bilmedim ama bunu sormamın bana verdiği rahatlıkla kendimi banka dahada yasladım . " söyleyemem sadece bilmen gereken şey onun saçının teline kadar özlem duyuyorum kokusunu bakışını gözlerini özlüyorum " daha fazla dayanamayacağımı düşünüp "Kalksak iyi olur uğramam gereken biryer varda " hemen kabul edip beni bi taksiye bindirdi kendiside yanıma binip yola koyulduk...!Umarım bölümü beğenmişsinizdir .yorumlarınızı ve desteklerinizi bekliyorum tesekur ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Yolculuk
RomanceSonunu bilmeden kapıldım aşk rüzgarına , olacakları düşünmeden yürüyorum sonsuzluğa ...