Dün gece İremlerde kalmıştım ve çok derin bir uykuya dalmıştım. Gece uyumadan önce İremle Aras meselesini konuştuk . İrem Arası dinlemem gerektiğini ve belkide herşeyin bir yalandan ibaret olduğunu söylemişti . Kafam çok karışıktı bugün okulda onunla konuşup biran önce bu konuyu halletmek istiyordum .Çünkü kendimi halsiz üzgün, bir o kadarda sorgulayıcı tavırlar içinde sürekli kara kara düsünürken buluyordum. Sabah erkenden eve gidip duş almıştım . Saçlarımı hafif maşa yapıp serbest bırakmıştım. Üzerime kırmızı kareli gömleğimi ve altıma siyah dar pantolonumu giymiştim. Hafif makyaj yapıp evden çıktım. Okula geldiğimde Arasın kantinde olduğunu söylediler ve bende direk kantine doğru yol aldım . "Günaydın Aras " sözüm üzerine hafif çarpık gülümsemesini yüzüne takıp "Günaydın " dedi. O günden sonra ona kırgın olduğumu düşünecekki hafiften yüzüme bakıp " Kırgınmısın bana " ilk affalasamda neyden bahsettiğini anlayıp hayır manasında kafamı salladım . Bunun üzerine kocaman gülümseyip " İşte buna çok sevindim " dedi. Tam sırası diye düsünüp "Aras bahsettiğin kız İstanbuldamı yani neden ayrıldınızki , yoksa seni aldattımı" bunları söyledikten sonra iç sesimin * yürekmi yedin lan sabah sabah * sözleri üzerine gülümsedim . Ama bunu bilmek en doğal hakkımdı . " Owww sen beni tamamen yanlış anlamışsın . Sevgilim falan yok geçmiştede olmadı , belki olmuş olabilir , sanırım çok oldu ama sana bahsettiğim bir sevgili değildi Annemdi! " cümlesini bitirir bitirmez ağzımın açik kaldığının farkındaydım. Ne yani sevgilisi yokmuymuş . ani bir atakla boynuna zıpladım . " Okulda olduğumuzun ve herkesin bize baktığının farkındamısın küçük hanım " aniden kollarımı boynundan çekip " Şey ben yani bi an öyle şey olunca .... Özür dilerim " şuan onun kıkırdadığının ve benimde domates gibi olduğumun farkındaydım . yüzümü ellerinin arasına aldı ve " Gözlerime bak utanacak bişey yok şaka manasında söylemiştim . Şimdi kaldır başını ve içinden geçenleri bana aktar " Allahım sana geliyorummmmm!!!!! O göz o bakış o sırıtıs nedir abi ya? Kalp ritmimin değiştiğini ve deliler gibi hızlı attığını hissedebiliyordum onun yanındayken çok huzurluydum ve umarım bu hep böyle kalır. "Sana o gün bahsettiğim olay çok uzun bir mesele ve seni geçmişimle yaşatmak istemiyorum onun için bilmen gereken tek şey annemi çok özlediğim lütfen daha fazla soru sorma bu konuyla ilgili olurmu? Yine hüsrann diye içimde kendimle savaşıyordum . yine dalmıştı , o gün anlatırkende böyle olmuştu onu daha fazla hüzünlendirmemek için "Bugün hocaların toplantısı var yani ilk üç ders boş birşeyler yapmaya ne dersin hem sende beni yakından tanımış olursun nasıl fikir " sözlerim üzerine düşünür gibi yapıp "HARİKA" Dedi. Çok mutlu olduğumu söyleyip kantinden kalkmamız için "Buyrun küçük hanım " diye yönlendirme yapmıştı bu haline gülümseyip . Dorukla İreme haber vermem gerektiğini düsünüp hemen onları aradım .Biraz yok mok deselerde sonunda peki deyip kapatmıştık telefonları. "Nereye gitmek istersin?" sorum üzerine hiç düşünmeden "aslında benim bildiğim bir yer var istersen oraya gidelim" neresi diye ısrarla sorsamda söylemeyip süpriz olacağını ama çok seveceğim biryer olacağinı söyledi. "Veee işte geldik gözlerini açabilirsin " demesi üzerine hemen gözlerimi açtım . Aman tanrım burası harika bir yer acaba burayı nerden biliyor? . şuan tam olarak uçurum kenarındaydık ama sadece uçurum değildi burası yeşilliğin ve muhtesem bankların , çiceklerin , salıngaçların olduğu bir yerdi. "İzmire geldiğim zaman ağlaya ağlaya burayı bulmuştum . Ben geldiğimde sadece çimenler vardı ve bir ağacın gölgesine yaslanıp tüm geceui burda geçirdim .tüm zorlukları burada aştım . tüm kederletimi ,dertlerimi bu agaç dinledi . Ve sonra çok sevdiğim ve bağlandığım bir yer haline geldi ve bende biraz kendime göre dekore etmek istedim nasıl olmuş " hala agzimin açik olduğu doğruydu . " Bu bu burası muhteşem bir yer Aras " biraz etrafı inceledikten sonra elimden tutup beni uçurum kenarına oturttu . İzmir şuan ayaklarımızın altındaydı manzara müthiş görünüyordu. Arsta yanıma oturup elimi tuttu naptığını anlamadan ellerimize baktım heyecandan ölecek gibiydim . "Bir dakika kulaklığımı alıp geliyorum" deyip hızla okul cantasından kulaklığını getirmişti birisini kendi kulağına birisini bejimkine taktı ve SEZEN AKSU dan #Lütfen# şarkısını açtı. Ellerimizi tekrat birleştirim başımı omzuna yaslamamı sağladı umarım bu sahne hiç bitmez. Tanrım lütfen zaman dursun diye geçirdim içimden . şuan kalp ritmimi ve geçmişi bir kenara bırakıp sadece şimdiki ana odanlandım gözlerimi kapatıp o muhteşem kokusunda uykuya daldım ...
Yeni bir bölümle daha sizlerleyim yorumlarınızı çok merak ediyorum ve heyacanls bekliyorum ..
( Multimedia da Tuğçe var )
Diğer bölümde neler olacak acaba ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Yolculuk
RomanceSonunu bilmeden kapıldım aşk rüzgarına , olacakları düşünmeden yürüyorum sonsuzluğa ...