Ellerin ellerimi hiç bırakmasın ^^

121 2 0
                                    

Gözlerimi hafif araladığımda ,  Arasın saçlarımla oynadığını farkedip gülümsedim...!
Onun yanındayken kendimi hayattan soyutluyordum. Sadece anı yaşamak , hayatın bana verebileceği en güzel hediyelerden birini doya doya incelemek , kirpiklerinin sayısına kadar ezbere bilmek istiyordum .
"Uyandınızmı bakalım küçük hanım omzumu kırdın genç yaşımda sakat kalıcam xdshs" sözlerinden sonra hafifçe kıkırdadı . " Uww ben şey dalmışımda kusura bakma " söyledikten sonra utandım ve yüzümü hemen yere eğdim her seferinde böyle oluyordu . " Utanınca çok şirin gözüküyorsun olmayan gözlerin dahada kısılio ve kızarıyorsun yanakların pembiş pembiş oluyoo "  her söylediği söz için ayrı ayrı dahada aşık oluyordum ona aşk mı bu ? Bilmiyorum ama gün geçtikçe dahada bağlanıyordum . " Gezelimmi biraz Aras ben burayı çok sevdim " sorum üzerine elimden tutup beni kaldırdı ve saçlarımı hafif arkadan tutturdu . " Hava çok serin görünüyor fakat terliyosun bunları biraz toplamalıyız bence tokan varmı " Allahım benide düşünürmüş şebek yhaa ^^ " Hıhı dur hemen veriyorum . " şaclarımı arkadan topladı ve peçeteyle alnımı silip kahkülümü hafif arkaya attı . "Şimdi dahada güzel oldun küçük hanım "  " teşekür ederim kücük bey " sözlerimiz bittikten sonra ellerimizi bırakmamıştık ve bu benim çok hoşuma gidiyordu onunda böyle olduğunun farkındaydım . " burda bir fotoğraf çektirebilirmiyiz Aras hatıra kalsın istiyorum " biraz şaşırmış gözüksede " Geç bakalım seni çekeyim ben çekik gözlü " " Aras hayır birlikte çektirelim .Hatıra kalsın istiyorum.  Şey yani sende istiyorsan " gülümseyip kafasını salladı ve beni hafif kendine çekip fotoğraf çekmişti . Kalbi çok hızlı atıyordu ama onu utandırmamak adına biirsey söylemeyeceğim . "Aras bu salıncak çok güzel ve üzerinde bazı resimler var senmi çizdin " "Evet boş zamanlarda gelip kafa dağıtmak adına yapıyorum bişeyler . otur bakalım sallayacağim seni "  " peki ama yavaş salla yüksekten biraz rahatsız oluyorumda " sözüm bitince beni kendine dahada çekti ve aram8zda miligram mesafe vardı ben yanındayım hiçbirşeyden korkmana gerek yok . Hadi bakalım birlikte biniyoruz tabi istersenn !! ^^"  heyecandan geberecektim ama onun beni koruyucu tavrı hoşuma gidiyordu . PEKİ deyip birlikte bindik . " Aras bu harikaaa " çığlıklarım tüm izmire yankılaniordu adeta kafesinde uzun süredir mahsur kalmış ve bianda özgür bırakılmış bir kuş gibi hissediyordum kendimi " "Evet harikaaa seninle dahada mükemmel , gözlerini kapat Tuğçe ve ellerini ellerimden sakın çekme beni asla yalnız bırakma çünkü benim yaralarımı birlikte saracağım bir dosta  bir arkadaşa belkide .. Belkide bir sevgiliye " cümlesini bitirir bitirmez ellerini tuttum ve " Yani ??"  " yanisi SENİ SEVİYORUM  hemde anlatamayacağim kadar çok annemden sonra bana iyi gelen tek kadınsın kokun yüzün kalbin muhteşem benimle her daim hiç ayrılmamak üzere bu hayatı elele geçirmeye ne dersin ? " şuan kalbimin içinde kelebekleride ğeçtim atlar dörtnala koşiyordu o o benim sevdiğim adamdı kısa süre olsada biz birbirimize çok alışmıştık ve bende onun sözlerini üzerine hiç düşünmeden " 81 DİLDE EVET " sözümü bitirir bitirmez ikimizde birbirimize bakiyorduk ve salıncaktaydık aynı anda  * Biz birbirimize deliler gibi aşığız ve ömrümüzün sonuna kadar ellerimiz birbirinden hiç ayrılmıycak seni çok seviyorum Aras / Tuğçe *  Hayatımda nefes aldığımı hissediyordum bunu ciddi anlamda hissediyordum . Aras ani bi hareketle beni salıncaktan indirip bir agacın yanına götürdü " bak burası bu agaç tüm derdimi paylaştığım kısaca dert ortağım ama artık mutluluğuma şahit olsun istiyorum ve adımızı kazıyarak buranın bize ait olduğunu ve ona ilk adını vermeliyiz sencede fazla beklemedimi ? " gülümsüyordu. Mutluluktan ikimizinde adeta gözlerimizin  içi gülüyordu . " Yazalım o bizim agacımız olsun Arasla Tuğçenin ağacı "  Aras çantasından sprey çıkarıp birini bana fırlattı birini kendisi aldı  " hadi bakalım burda gördüğün her yere bizi simgeleyen sadece sen ve bana ait olan şeyler çizekim art8k burası bizim olmalı öyle değilmi artık yalnız Aras yok onun prensesi Tuğçe var öyle değilmi" "Evet artık sen veya ben değil biz varız . " sözlerim bittiğinde ayak ucumda yükeselip kulağına hadi bakalım ağaca Artuğ yazarak başlamalıyız sevgilim" sevgilim demiştim bu söze bayılıyorum ve her zaman sevdiğime emin olduğum adama  söylemek istemiştim yanında bu denli heyecanlandığıma göre o benim sonum olacaktı her daim " agaca yazıyı yazdıktan sonra önünde fotoğraf çektirmiştik . Heryere birbirinden güzel şeyler yapmıştık " Burası muhteşem oldu meleğim" bana meleğim demesi çok hoşuma gitmişti yüzüne bakıp kocaman sırıtışımı koyup " Seni seviyorum sevgilim seni çok seviyorum şebeğim" sözüm biter bitmez beni kollarının arasına almıstı bile kokusu beni rahatlatıyordu ve bu onu çok iyi biliyordu...
" Artık gitsek iyi olacak okuldakiler merak etmiştir ve dersler başlamıstır küçük hanım . gitmeden şunu bileğine tak ve hiç çıkarma en azından ilerde  yüzükle yeri değişene  kadar " cebinden çıkardığı bilekliği koluma taktı harika görünüyordu üstünde Artuğ yazıyordu bunu çok önceden yaptiğı belliydi tahtanın üzerine muhteşem şekilde kazımış ve boyamıstı. " Bunu hiç çıkarmayacağıma dair söz veriyorum komutanım" sözüm bitince burnumu sıktı ve " hele bir çıksın o zaman görüsürüz kücük hanım " diyerek beni kollarının arasına yeniden mahkum etmişti keşke hep burda kalsam ...!

Sonsuza YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin