** ARASIN AĞZINDAN **
Sahil kenarındaki konuşmamızın ardından gözlerinin dolduğunu farketmiştim neden öyle olduki?
Onu evinin yakınlarındaki bir cafeye bıraktıktan sonra her zaman geldiğim uçurum kenarındaydım . İçim ne zaman sıkılsa kendimi buraya atardım . Bugün Tuğçe isminde tanıdığım o kücük hanım beni cok mutlu etmisti onunla vakit gecirirken heyecanlandığımı farkettim evet evet o çekik gözleri beni benden alıyordu .
Geçenlerde ona öyle davrandığım için çok pişmanım ama napabilirimki yaşanmışlıklarım beni bu redde sinir bozukluğuna zorluyo . Sahil kenarında onu omzuma yatırdığım zaman kokusunu doya doya içjme çektim birazda olsa lanet hayatımdan soyutluyordu beni o kız bana iyi geliyor ...!
Annemi çok özlüyorum . Beni ondan koparalı tamı tamına 210 gün olmuştu . Babamın ölümünün üzerine annem bana tek başına bakamayacağını düşünüp üvey babam denilen it herifle evlendi ilk başlarda anneme çok nazik davranıyordu evlendikleri gunden beri ısınamamıştım zaten o serefsize . mafya olduğunu annemle evlendikten iki ay sonra ogrendim bir gece evden sessizce çıktı anneme dükkanda telefonunu unuttuğunu soyleyip ayrilmis . Bu işte bir kıllık olduğunu anladığım için onu takip ettim . Bu adam nereye gidiyo diye düşünürken karanlık bir sokaktan gecip kucuk bir dukkana girdi . İki dakika sonra beni yakamdan biri kavrayıp depo diye hatırladigim iğrenç kokulu bir yere götürdü kim olduğunu tahmin etmek çokta zor değildi . "Evet küçük velet uzun zamandır kaşındığın belliydi zaten şimdi sana iyi bir ders vermeliyim biricik oğlum " bu iğrenc sozleri uzerine beni cok pis benzetmişti . Dayak yiyordum bol bol o it herifden ve artık sadece benimlede değil annemlede tartişmaya başlayıp onuda dövmeye başlamıştı . Her gece annemin ağlayışları kulağımda çınlıyordu dayanamıyordum annemi öyle görmeye dayanamıyordum hatta birgun o şerefsizi öldürmeye bile kalkıştım ama annem engellemişti . Anneme çok zarar veriyordu ve annem bunları görüp kendimi dahada yıpratmamam için birgün beni izmire halamların yanına göndermeyi tercih etti . O gece çok ağlamıştım anneme yapılanların cezasız kalması çok canımı yakıyordu tam kafama koydum o adamı öldürmek için depoya dogru yol almıştımki çok sevdiğim! İt herifin adamları beni bayılttı ve gözlerimi açtığımda İzmirdeydim . Annemi aradığımda ise " Oğlum yeter artık yaptıkların kabul edilemez dereceye geldi babana zarar vermekte neyin nesi ben onu seviyorum ve haksız olduğum için bana vurdu ve ben olsam bende kendime zarar verirdim yaptıkların idrak edilemeyecek şeyler artık senin kendini toplaman gerek ve bunun içinde biraz orda kafanı dinlemen gerek bb " kendi cumlesini bitirir bitirmez yüzüme kapattmıştı .Hayır hayır annem değildi bu onu o it herif zorladi ve o yuzden boyle konustu annem benden uzakta kalmaya dayanamazki sonuçta . Geçen gün okula gelen o serefsizin adamlarından biriydi ve annemin çocuğu olduğunu ve durumunun çok kritik olduğunu söylemişti son kez onunla vedalaşmam gerektiğini söylemişti ve akşam beni istanbula götürmek için geldigini söyleyip gitmişti . Olanları idrak edememiştim ve içime sığdıramadığımdan ona sahip çıkamadığımdan ağladım iste o gün Tuğçe yanıma gelmişti ve o anın hüznüyle ona bağırmıştım . O günden sonra istanbula annemin yanına gittim ve iki gün orda kalmıştım annem gercekten cok kotuydu ve bana bir mektup yazmıştı mektubu okuduktan sonra anneme sisli bir camdan söz vererek oradan ayrıldım .
Gelir gelmez aklıma ilk olarak kalbini kırdığım kızın gônlünü almam gerektiğini düsünüp onunla konuşmuştum . Suan ihtiyacım olan tek şey içimdekileri rahatlıkla anlatıp bana huzur verecek olan bir dosttu . Onu ilk gördüğümdede yüzündeki masumluk beni ona yönelmeye tetiklemişti ve anneme verdiğim sözü yerine getirmem için ilk olarak onunla aramı iyi tutmam gerekiyordu .
ÇEKİK GÖZLÜ KIZ BANA İYİ GELİYORSUN BU YAŞADIKLARIMI İÇİMDE KOPAN FIRTINLARI BİLMESENDE BANA YARDIM ELİNİ UZATMAN İNANKİ KENDİMİ SANA DAHADA BAĞLAMAMI SAĞLIYORDU . GÜN GEÇTİKÇE SANA DAHA ÇOK BAĞLANIYOR SENİ DAHADA ÇOK YANIMDA İSTİYORDUM . SANIRIM BEN SANA AŞIK OLUYORUM ÇEKİK GÖZLÜM ...!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Yolculuk
Storie d'amoreSonunu bilmeden kapıldım aşk rüzgarına , olacakları düşünmeden yürüyorum sonsuzluğa ...