Cok yanlıştı!

25 3 0
                                    

Yanımdan ayrılalı 5 dakika olmadan üçü kız ikisi erkek toplam beş kişiyle yanıma geldi."  işte çocuklar size bahsettiğim kendini akıllı sanan bi okadarda ezik kızımız" içlerinden biri hariç hepsi o aptalın sözleri üzerine kahkaha atmaya başladı. Sinir sistemim adeta dans ediyodu hafif yanına yaklaştım ve kulağının dibine eğilerek " senin gibilerle çok karşılaştım aptal mahluk ama hepinizin canı cehenneme senin sevyene düşecek kadar kıt beyinli değilim ve şunu o lanet kafana iyi sok sana acıyorum . Çünkü burdan bakıldığında insanlarla uğraşarak kendini mutlu etmeye çalışan zavallı gibi duruyosun yazık " sözlerim üzerine biraz affaladı ve yanındakilerine defolun burdan diye kükredi .Onlar aldırış etmeden şaşkınca bana bakıyolardı ve tekrar defolun dedim size demesiyle herkes yanımızdan uzaklaştı yanlarındaki hafif sarışın olan bana dikkatle bakıp oda diğerlerinin peşinden gitti . Herkesin yanımızda gitmesi üzerine beni kolumdan sürükleyerek arka bahçeye getirdi . " Naptığını sanıyorsun sen aptal mahluk bırak kolumu canım acıyo . Eğer bırakmazsan avazım çıktığı kadar bağırırım " Sözlerimi takmadığı belliydi gözleri adeta renk değistirdi korkuyodum hemde çok . Kısa bir süre sonra beni kendine çekti ve ne olduğunu anlamadan elini sacımın içirden geçirdi " Bak küçük bana bu zamana kadar kimse acıyorum demedi ve acıyan gozlerle bakmadı bakanda cezasını aldı burda acınacak borisi varsa oda sensin . Güzel kızsın hemde fazla güzel ama bu aptal olduğun gerceginu degistirmio seni birdaha yakınlarımda görürsem çok yanlış yapmıs olursun . olacaklardan sen suçlusun güzelim " Adeta nefesini tenimde hissediyordum hızla saçımı bıraktı ve koşar adımlarla yanımdan uzaklastı arkasından aklıma gelen tüm küfurleri saydım . Buda neyin nesiydi ilk günden . Bu aptal mahluk kendini kral ilan etmeye calismıştı ilk dakikalardan yaşadığım bu olaylar okula önyargı beslemem için gayet açık bir sebebti . Tam bende ordan ayrılacakken arkamdan gelen see duraksadım gelen kişi az önce egoistin yanındaki sarışın çocuktu o salagın soyledigine sadece o gülmemişti ve buda ona ısınmamı sağladı. Yanıma geldiğinde " Merhaba ben Doruk onbirinci sınıflardanım ve yalının arkadaş grubundan birisiyim " Yalında kimdi bu cocuk neyden bahsediyordu anlamadım ve oda bunu farkedecekki acıklama gereği duydu . "Yalın daha yeni tartıştığın çocuktu aslında o konu hakkında seninle konuşmak istiyorum çok yanlış yoldasın " ne saçmalıyordu bu neden yanlış yoldaymışım . " Öncelikle merhaba bende Tuğçe onuncu sınıflardanım ve okula yeni geldim ayrıca kimse  bana doğru yolda olup olmadığımı söyleyemez . O aptal kendini begenmiş arkadaşınin sacma sekilde konuyu uzatması üzerine olay bu boyutlara tasındı şimdi git ve doğuştan yanlış olan arkadaşına öğüt ver bb " sıraylamı geliyordu bunlar anlamıyorum hızla yanından uzaklasırken elimden kavradı ve  " beni dinlemelisin  ben sana hak veriyorum sadece onun hakkında gercekleri bilmediğin için boyle davranman yanlış demek isteniştim " Sanki onun yasadıkları umrumdaydı banane ondan bananr gecmisinden bu yaptiginin yasanmislikla alakası bile yok diye icimden geciriken " ders zili caldı istersen cıkısta biraz konusalım tanıstigima cok menun oldum Tuğçe " Adımı onun agzından duymak hoşuma gitmisti dusunmem gerwktigini soyleyip s8nıfa dogru uol aldım . Ve aklımda hala o egoistin soylediklerini tekrarlandı acaba gecmiste ne yasadıda bana boyle davrandı ?

Öncelikle ilk  hikayemi umarım begenirsiniz . boyle bişey yazmak aklımın ucundan dahi gecmiyordu ama bi heves işte  umarım başarılı olurum ama şunu kalpten söylüyorum emin olabilirsinizki hikayrm cok guzel olacak tsk 😘

Sonsuza YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin