*ARAS 'TAN * ( multide Arasımız var <3)
Uçurum kenarından ayrılırken kendimi dünyanın en şanslı insanı gibi hissettim içimde tüm karanlığı bir gülüşüyle silebiliyor , karşısındayken aklıma gelen tek şey geleceğimde onunla olursam aşamayacağım sıkıntı , dert , sorun olmaz ki ! O gülsün ben dünyayı unuturum zaten ...
Okula geldiğimizde yanağıma uzanıp öpücük kondurdu . Niye yaptığını bende anlamadım ama kızardığının farkındaydım şuan . Allahım bu kız beni büyülüo :) O yanımdan uzaklaştıktan sonra bir süre arkasından baktım onu gerçekten mutlu edebilecekmiyim ? Geçmişim ona zarar verip geleceğimi tehlike altına alacakmı ? Onu hayatıma alarak belkide en büyük yanlışı yaptım , bana iyi gelsede ona yaşatacakalarım onu üzerse ya o zaman naparım ben ? ... Bu sorular kafamı deli gibi kurcalarken yanıma karşı sınıfta birkaç kere gördüğüm kız oturdu " Selam ben yağmur karşı sınıfındayım " biraz şaşırsamda " Bende Aras memnun oldum " konuşmamı soğuk yapmaya özen gösteriyordum . " Aras vayy güzel isimmiş. Aslında seninle konuşmam gereken bir konu var biraz zamanın varsa konuşabilirmiyiz? " ne konuşacağına dair hiçbir fikrim yoktu ve konusmayi hemen bitirmek icin peki deyip hemen soze girmesini sağladım " aslında seni göreli çok zaman olmadı ama ciddi anlamda değisiyorum seni görünce ve seni her an yanımda görmek seni ve beni biz yapmak istiyorum bana bir şans verirmisin ?" şuan şoktaydım ne saçmalıyordu bu kız " Hayır lütfen bu konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum sakın tekrarı olmasın " şuan gözlerinin dolduğunun farkındaydım ama elimden gelen bişey değildi bu . Bu ve bunun gibilerine tmm dersem sonumun feci olacağını biliyordum çünkü geçmisim beni gayet tecrübeli biri haline getirmişti. Hemen onun yanından uzaklaştım ve kantine dogru ilerledim. Tuğçe kantindeydi ve beni görür görmez hızla ordan uzaklaştı ... Ne olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu . Hemen arkasından tutup onu kendime çevirdim ve yüzüme bakmasını sağladım " Güzelim noldu sana agladınmı sen ?" şuan benimde gözlerimin içi sızlıyordu ve onun üzeni gebertme duygusu içimde halay çekiyordu ... "Konuşmak istemiyorum Aras beni yalnız bırak " sanırım aşagıda bizi görmüştü ve yanlış anlamıstı " Güzelim sen aşağıda olanlar yüzündenmi kızdın bana kıyamam lan ben sana gel çabuk buraya herşeyi yanlış anladın küçük hanım seni aldatmak için fazla öküzüm " hemen onu kollarımın arasına hapsedim gözyaşlarını sildikten sonra aşağıya götürdüm ve durumu izah ettim . "O kızın ben anasını avraradını ......" derken ağzını hızla kapattım ."Şşttt yakışıyomu sana sakın birdaha duymuycam . zaten ben ona gereken cevabı verdim " sözüm üzerine kafasını omzuma yaslayıp anlatmaya başladı. " Biluyomusun hayatım boyunca hep ikinci şahıslar yüzünden kaybettim . hep ikinci kızlar yüzünden mutsuz oldum ve ağladım . Aşka inanan birisi değildim ama geçmişimde yaşadıklarım buna inanmamam için büyük bir sebebti . Aşağıya yanına gelirken o kıza görmem beni büyük bir yanılgıya düşürdü ve senide kaybettiğimi düşünüp seninde diğerleri gibi olduğunu düsünüp her zaman yaptigım şeyi yaptım salak gibi aglamak ve kaçmak korkularımın üstüne gitmeyi beceremiorm olmuyo " o anlatırken ben yaşamış gibi oldum ve ona güven vermem gerektiğini anlayıp yüzünü avcumun içine aldım ve gözlerinin içine bakarak " Beni geçmişinle yargılama güzelim ben sana zarar vermek için değil seni ve beni biz yapmak ve her zaman mutlu olmak için yanındayım . Lütfen boyle durumlara rast gelirsen ilk bana sor ve sende boyle bisey yasarsan ilk bana anlat çünkü yaşlanarak değil yaşayark tecrübe kazanılır zaman insanları değil armutları olgunlaştırır. Yani ne olursa olsun yaşanılanlar karşısında ilk bana başvur olurmu küçük hanım birdaha bu gözyaşlarını görmek istemiyorum seni çok seviyorum ve ne olursa olsun bu her daim böyle kalıcak sen her zaman benim japonum olarak kalacaksın bir başkasının değil ..!
Sözüm biter bitmez bana kocaman sarılıp "Bende seni seviyorum hemde çok seviyorum " dedi ve ellerimizi sıkıca birleştirip sınıfa doğru adımladık . Bu kız bana iyi geliyor . Kısa zamanda öğrendiğim en iyi şeydi belkide bu başıma gelen en güzel şey "Yorumlarınızı bekliyorum ve yeni bölümü yayınlamak için desteklerinize ihtiyacım var o yüzden okuyucu sayısını arttırmadan bölüm yayınlamayacağım şimdiden hepinize çok teşekür ediyorum ..!
Love your💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Yolculuk
RomanceSonunu bilmeden kapıldım aşk rüzgarına , olacakları düşünmeden yürüyorum sonsuzluğa ...