İrem

20 3 0
                                    

Sınıfıma girer girmez sıcakkanlılikla karşılandım ve bu beni azda olsa az önce yaşafıklarımdan uzaklaştırdı . hoca kendimi anlatmam ve onlarinda beni tanımaları gerektiğini söyledi bende bunun üzerine kendimden bahsetmeye başladım . " ilk olarak hepinize merhaba demek istiyorum arkadaşlar brn Tuğçe Tekin  annemin işleri yüzünden  Bursadan İzmire tasınmak zorunda kaldık. " Hoca tatmin olmuşcasına başını salladı ve " teşekürler canım kendini gayet iyi ifade ettin umarim onumuzde guzel seyler bizi bekliyodur bende selen hocan  tanıstığıma memnun oldum tatlım " bende benimde memnun olduğumu söyleyerek bana gösterilen yere oturdum . Ders zilinin çalmasıyla herkes başıma üşüştü ve ardarda sorular sormaya basladilar hepsine teker teker cevap vermeye calışırken yanıma doruk geldi yüzünde gülücükler acıyodu " hadi ama arkadaslar yeni ogrencimizi cok yordunuz musadenizle birazda ben mesgil etmek istiyorum " dorugub sozleri uzerine herkes biyere dagildi ve hava almam gerektigini dusunup bahceye indik . Doruk kendinden bahsetmeye baslayinca hür dikkat onu dinledim ve gercektende çok sevcen biri olduğunu düsündüm yanımıza doruğun arkadası sandığım sarı uzun saçları beline kadar uzanan oldukça tatlı bir kız geldi bana sorgulayıcı tavırlarla baktı . Kendimi anlatmak istemedigimden bende ondan birseyler bekledim ucumuzde birbirimize bakarken doruk araya girdi ve " İrem bak bu Tuğçe okulumuza yeni geldi ve henüz hiç arkadaşı yok sayılır " Kız sert tavrını bozmadan yanımıza otururken birden gülümseyerek " Bende İrem dorukla üç senelik arkadaşız tanıştığıma memnun oldum umarım okulumuzu beğenmişsindir " kızdan bu denli şirin tavır beklemediğimden biraz şasırsamda bende aynı şirinlikle karşılıl verdim " Bende memnun okdum İremciğim evet ojulunuz gercekten cok hoş ilk dakikadan bomba yaşamasam belki daha çok severdim " olanları idark etmeye çalışırken doruk ona olanları anlattı ve oda doruk gibi dusundugunh belirtti . Gerçektwn ilk andan sorun yaşasamda bu tanıştığım iki insan bana çok sevecen davrandılar ve bende bundan çok menun kaldım .
Veee sonunda kurtarıcı zil çaldı okulda ilk günüm bitmişti. İlk andan sorun yaşasamda Doruk ve İrem beni mutlu etmek ve okulu sevdirmek için elinden geleni yaptılar. Eve gider gitmez yorgunluktan direk uyumayı düsünurken telefonumun sesiyle planım parçalanmış oldu. Arayan babamdı ve okulumun nasıl olduğunu  günümün nasıl geçtiğini sordu ona kısaca özet gecerek uykumun cok oldugunu ve yarin detayli anlatacagima soz vererek telefonu kapattim . Babamı çok seviyodum ama annemle boşanmaları babamla aramın açılmasına sebeb olmuştu annemle ayrılalı iki sene olmuştu hemen hemen ve babam iş arkadaşı serpil le iki ay önce evlendi aslında buna sevindim çünkü serpil babami cok seviyor buna tum kalbimle inaniyorum . Kendimi uzun bir uykuya birakip bugun olanlari dusundum yarini heyecanla bekliyorum

Sonsuza YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin