sesin huzur bayım

16 2 0
                                    

* İki gün sonra*
Yalınon gidiyorum demesinin ustundn iki gün geçmişti ve soyledigi gibi okuldan gitti neden gitti doye sorgulama gereği bile duymuyorum . Adını birturlu ogrenemedigiim cocuk iki gundur okula gelmiyor ve ben meraktan kuduruyorum listeye baktığımda henuz kaydı yoktu napmaya çalışıyordu bu cocuk neden agladi off tuğçe sanane seni tınlamadı bile ,, bence yanında olmalısın sonucta uzgundu ,, " YETEEEERRR " avazım çıktığı kadar bağırmamla İrem jet hızıyla sarsdı beni " noluyo lann" " Ha noluyomuş nolmuş kim ölmüş " "Tuğçe malmısın kimsenin öldüğü yok daldın gittin iyimisin " İreme mal mal bakarken pencerenin altındaki deri montlu adını bilmediğim şey sınıfa doğru bakiodu aklıma grlen ani fikirle "İrem ben çok kotuyum dün korku filmi izledim ve suan cok huzursuzum sanırım dinlensem iyi olur " bu büyük yalanımın üstüne kendime küfür saydordım yalan söylemek kendjmi kötü hisseddiriyordu . İremin hocaya bildirmesi uzerine disari hava almak icin ciktim tam merdivenden inerken kolumda sızı hissettim " konuşalımmı" bu oydu Aman Allahım lan hayalmi görüyorum "sen sen osun " " Kimden bahsettiğini anlamıyorum çekik gözlü kız" Allahım sesi muhteşem lan nefes aliomusun sen oyş cok dadlu zalım (iç sesimle savaş başlatıcam lan cocugu seven benim sana noluyo tırrek ) " ha ben sey yani sen " aptal kafam kızım kekelemeyi kes ve sakince ona asik degilmis gibi davran ne aski lan " Ya kesin sesinizi " aman Allahım naptım ben ona soyledigimi dusunecek off yine herseyi berbat ettim " İyimisin sen iyi gorunmuyosun ayrica konusmak istemiyorsan anlarim sonra grsrz " al iste ya hersey berbat oldu . " ya bekle sana soylemedim yani şey ben biraz kotuyumde ic sesim sinir edince dayanamadim" "ic sesim derken ??" " yani offf seni gorunce heycandan elim ayagima dolasiyor ve naptigimi bilmiyorum bu yuzden kelimleler birbirine karisio ayrica sesin cok guzelmis ben ne sacmaliyorum aman tanrım" naptigimin farkinda degildim sanki konusan ben degil baskasiydi gozumun onu karardı ve tek hatirlafigin sey onun o huzurlu sesiydi .
* bir saat sonra*
Gozlerimi actigimda nerdeyim diye kendime sorgularken onu karsimda gormemle direk sacimi basimi duzelttim " noldu bana neden burdayiz " " okulda seninle konusmak icin yanina geldim ve bian kendinden gecip yere yigildin bnde endiselendim ve hastaneye getirmem gerektigini dusundum ve simdi burdayiz . " olanları idrak etmeye çalışırken onun benim icin endiselenmesi cok hosuma gitmisti " Şey henüz adını bile bilmediğim ve ilk konusmamizda beni azarlayan biri için çok nazikçe bir hareket doğrusu tesekur ederim " sozlerim uzerine kafasini yere eğdi ve oo muhtesem kedi yavrusu bakislarinı uzerime salıp " şey aslında bende okulda bu yuzden yanina gelmistim ozur dilerim o gun cok kotuydum ve olanları dusundukce haksiz oldugumu anladim bu karari alip yanina geldim fakat suan burdayiz " sozunu bitirir bitirmez iceriye hemsire girdi adeta benimkinin icine dusuyodu piss sarı uyuz kız ( biraz once benimkimi dedin sen ah tuğçe ah nasılda kendini kandiriosum ) ic sesimle savas verecek halim olmadigindan dusuncelerimden sıyrılıp hemsireye odaklandım " evet tatlım biraz yorgun düşmüşsün onemli bişey yok kendine biraz daha dikkat etmelisin ve cok fazla yorulmamalisin simdi cikis islemlerini yapip gidebilirsiniz tekrar gecmis olsun " pisss sarının sozlerinden sonra benimkinin ah yine benimki dedim esmerimin beni kaldirması üzerine hazırlanıp cıktık . "Sahil kenarına gitmeye ne dersin çekik gözlü " Allahım o nasıl bi ses ölücem galiba " Öncelikle adım çekik gözlü değil Tuğçe evet sahil iyi grlebilir " sozlerim uzerine hafif sırıttı ve " öncelikle küçük hanım adınız harikaymış bende Aras ayrıca göz konusuna gelirsek ben küçüklüğümden beri çekik gözlülerin güneşte etrafı görmediklerini düşünürdüm ve ayrıcalıklı olarak yaratıldıkları için çok kıskanırdım " sozunu bitirdigi gibi kıkırdamam bir oldu acaba küçükkende bu kadar tatlımıydı ???

Sonsuza YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin