**
Evet o gordugum seyden biraz urkmustum, o-o dünkü cocuktu.O zaman Hırsız değildi öyleyse.
Yoksa bizim karşımızda ne işi vardı ki onun ama dün neden evimize girdi öyleyse ?
Yoksa bu hem hırsız hemde organ mafyasi filanmiydi ? Ayy eyvahlar olsun..
Saçmalama ya Kumsal hiç olur mu öyle şey ? Diye kendi kendime iç hesaplasmami yaparken ikizim farketmis olacakki ayağa kalkıp beni arkasına aldı.
Bazen öyle iç hesaplasmalarim oluyor da ..
Rüzgar esrarengiz çocuğa: " selam" diyince iyice bir kaynasmis vaziyette olarak hayal ettim. Sohbet muhabbet .. Ayy Allah korusun !
Her ne kadar çocuğa taş desem bile uzak dursun bizden istiyordum.
Ardından esrarengiz çocuk: "Yeni komsularimiz sizsiniz galiba."
Diyince ikizim lafı çarptı: " Siz Nereden biliyorsunuz ? "
Evet bizi görme olasilikla rı oldukça düşüktü.
Çünkü biz aksama doğru gelmiştik, oradan hemen eve girmistik ve sabahta annemler okula, bizde kosuya gelmiştik. Yani komsularla konuşacak tek bir animiz bile yoktu.
Eğer ki sadece bu villalarda oturanlar şu alanda kosabiliyorsa o zaman tahmin şansı olabilirdi ama ne yazikki herkese açık bir alan burasi.
Al işte dün evimize girmişti ve kendi de itiraf etmişti.
Esrarengiz çocuk bir an afalladi ve ardından : "Sizi görmüştüm." Dedi.
Hiç inandırıcı değildi niyeyse..
Ama bu ikizim fazla saf olduğundan dolayı hemen inanmisti.
Aferin sana ikiz !
Birden esrarengiz çocuk gözlerimin içine bakarak :" bundan sonra çok sık gorusecekmisiz gibime geliyor. "
diyince içimden asla diye haykirdim ama gözlerime bakınca tamamen o sıcaklığı hissetmistim , yesildi gözleri bunu yeni farkediyordum ve harikaydı da aynı zamanda..
Şimdi ne kızlar kosuyordur bunun peşinden...
Aman Kumsal sende. Sanane ki bundan.
Evet ya banane ki...
Ikizim de : " tabi tabi inşallah sık sık görüşürüz." diyince içimden ikizime laflar söylemedim değil.
Hayır yani inşallah nedir ya ?
Esrarengiz çocuğun bana bakarak dudaklarinin yandan kivrildigini gördüm .
Bay Ukala. Evet yeni adı Bay ukala olacaktı.
Yeni ad demişken Ukala: " isminiz ? "Diye sorunca az daha boş bulunup "Kumsal" diyecektim ki kendimi aniden frenledim. Çünkü bana dememisti.
Ikizim de: " Ben Rüzgar , buda Kumsal. Peki ya sizin ? " diye sordu.
Bende bütün dikkatimi çocuğa vermiştim. Adını gerçekten merak etmiştim.
Ukala: " Bende Kağan " dedi o soğuk Sesiyle.
Ikizimle el sıkıstılar falan..
Bay Ukala tavrindan vazgecmeyerek:" eğer eve gideceksiniz yuruyebiliriz ." Dedi .
Aslında evet eve gitmemiz gerekiyordu ve yarım turu da kosamiyacaktim. Ya da koşmak istemiyordum. Tam emin olamadım.
Ama ikizim:" tabi olur." Diyince bana ne söz dusebilirdi ki ?
Hem ayrıca ne yani onu sevmismiydi ikizim Diye kendi kendime düşünürken
Aklıma harika bir fikir geldi.
Ikizim ona kardeş olduğumuzu soylememisti ve oda herkes gibi bizi sevgili sanabilirdi, hatta sanmaliydi..
Onun haberi olmadan ona inat yapıyordum ama olsun yapcaktim.
Evet evet aynen böyle yapcaktim..
Eve doğru yürümeye başladık. Ben ortadaydim ve ikizime tamda sevgili gibi sarılmıştim.
Resmen ikizimi kullanıyordum
ama o bunu bilseydi anlayışla karşıladı eminim. Sadece ogrenince haber vermedim diye azıcık kizabilirdi .. ama ne yapabilirim ki bu adam beni büyüsü altına almıştı adeta ..
Her neyse suani yasamaliydim.
**
Yolda numaradan ayagimi bukerek yere attım kendimi ve sizlanmaya başladım.
O sırada Ukala da öyle endişeli bir sekilde ve telasla bana yardım etmeye çalıştı ki görmeniz lazımdı.
Ama sanırım herkese böyle davraniyordur...
Neyse planım bu değildi.
Ikizime:"beni taşır misin hayatım ? " dedim o da hiçbir şey söylemeden kucağına aldı beni
ve eve yetistigimizde ukala beklediğim soruyu sordu
Her ne kadar başka şeyleri bahane etmeye çalışsa da : " şey size bişi soracağım ama yanlış anlamanızi istemem, sadece bizim komsularimiz biraz dedikoduyu severde.. Şey siz sevgili misiniz? Hani komşular açısından aynı evde kalma falan ! "
O sırada ikizimden önce ona: " e-evet" dedim hafif Kekeleyerek.
O sırada ukala da garip bi öfke ikizimde de bir o kadar şaşırmış ifadeler gördüm.
Ardından devamını getirdim.:" Ama nisanlanacagiz komşular da bir şey demezler. " dedim. "Hem ayrıca Rüzgar benim kuzenim, bu yüzden istediği zaman evimizde de kalabilir " diye de ekledigimde Ikizim neredeyse ağzı açık bana bakıyordu
ama onunla göz göze gelmemeye çalışıyordum .
Bay ukalaya bakıyordum. Onda da anlamadigim bir öfke görür gibi oldum. Sanki ikizimi öldürecek gibiydi. Belki de ben öyle düşünmüştüm. Emin olamadım..
Pekte iyi bir şey yapmadım sanırım...
**
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Yanımda
Novela Juvenil** Gece bir ara su için kalktigimda penceremin açık olduğunu gördüm. Ben acmamistim. Kış mevsimindeydik ve annemin ben terlemiyeyim diye açmış olasılığı da yoktu. Kendi kendine de acilmazdi. Bir an içimde bir ürperti hissetmedim değil. Gerci Gü...