f o u r t e e n

6.9K 415 93
                                    

"Sen nasıl kuzensin?!" Kız daha yüksek bağırmak istedi fakat aşağı katta annesi vardı, ona sinirli sesini duyurmak istemezdi. Az önce kullandığı ses tonunun da pek alçak olmadığını anladığında normal ses tonu ile devam etti. "Ne ara Stiles ile konuştun sen? Benim niye haberim yok Tanrı aşkına!"

Danielle sinsi bir şekilde sırıttı. "Bunu sana telefonla söyleseydim birazdan onun evine gidecek olmazdın."

Kız sabırla derin bir nefes aldı. Stiles'ın onu ders çalıştırmasının üzerinden iki gün geçmişti. Eğer Stiles'a uysaydı, dün onlarda ders çalışmaya gitmesi gerekirdi fakat tabii ki de gitmemişti.

Fakat zeki kuzeni ona birazdan Stiles'ın evine gideceğini söylüyordu. Gerekirse, zorla!

"Bunu nasıl başardın?" diye mırıldandı kız, biraz olsun sakinleşmişti. Gözlerini kuzenine çevirdi, vereceği cevabı merak ediyordu.

"Hiç Twitter'a girmedin sanırım birkaç gündür," diyerek sırıttı Danielle. "İsteseydin de giremezdin zaten."

"Anlat."

"Birkaç gün önce sen bizim sınıfa geldiğinde, telefonundan bir şekilde Twitter'a girip hesabından çıkış yaptım, hemen ardından da şifreyi değiştirdim."

Tek akıllı kendisi değildi. Kuzeni Danielle, en az onun kadar zekiydi.

"Sonrasında ise Stiles gerçek Danielle ile konuştu ve Danielle, Lydia'yı Stiles'ın evine gönderecek." Danielle ayağa kalktığında kuzenini de kolundan çekerek ayağa kaldırdı. "Bu yüzden elbiselerini göster bakalım..."

"Sen çok kötü bir kuzensin." diye söylendikten sonra arabadan indi ve arabadaki Danielle'ye dönüp el salladı. Kuzenine ne kadar kızgın olsa da bunu onun için yaptığını biliyordu. Bahçenin kapısını açtı ve girdi, yavaş adımlarda eve yürürken bir yandan da inceliyordu. Kapının önüne geldiğinde birkaç saniye bekleyip derin bir nefes aldı ve kapının ziline basmak yerine üzerine üç kere tıkladı.

Çok heyecanlıydı, ne olursa olsun şu an sevdiği çocuğun kapısının önündeydi ve kapıyı açması an meselesiydi.

Ya da... Açmıştı da.

Selamün aleyküm gençlik, yine bir geçiş bölümü ile karşınızdayım,,

Bu yüzden cumartesi değil de cuma yayımlıyorum değerinizi bilin💕

Bu arada ben Danielle için Sophie Turner'ı düşündüm, sizce?

Sizce diğer bölüm ne olsun? Yani ne olmalı? Görüşlerinizi merak ettim, öpüldünüzz💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizce diğer bölüm ne olsun? Yani ne olmalı?
Görüşlerinizi merak ettim, öpüldünüzz💕

for all Stydia shippers.
forever.

falling over me | stydiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin