t e n

7.4K 484 44
                                    

stilinski24: geçen gün yanına geldiğimde Fizik notunu sordum Kızıl Saç

stilinski24: Ve aldığım cevap hiç de Fizik'ten kalınacak bir nota benzemiyordu

Lydia Stiles'ın kendisine mesaj atmasıyla karşı masasındaki kuzenini etraftakilere belli etmeden aradı.

"Beklenilen mesajı attı," diye başladı konuşmasına. "Burada değil. Twitter şifremi sana vereceğim ve ona burada beklediğine dair bir mesaj at."

İçine derin bir nefes aldı sıkıntıyla, kuzenine belli etmek istemiyordu ama o iyi değildi. Hiçbir şey istediği gibi olmuyordu.

"Fizik dersinden kaldığını ona söylemeyi unutma tamam mı? Durumu kurtarmanı umuyorum. Ve beni sorarsa da, uzun zamandır görüşmediğimizi belirt."

Karşı masadaki kuzeni başını ona çevirerek onaylama anlamında başını salladı. Lydia telefonu kapattığında hızlıca kuzenine içeriği Twitter kullanıcı adı ve şifresi olan mesajı attı ve olacakları bekledi.

Yaptığı bu şey fedakarlık mıydı yoksa bencillik mi, bilmiyordu.

Tek bildiği kimliğini belli etmek istemediğiydi.

Kendisinin Danielle sanılmasından hoşlanmıyordu elbet ama Stiles'ı hayal kırıklığına uğratmak istemezdi.

Çünkü kızıl saçlı kız, yıllar öncesinde o ezik çocuğa aşık olmuştu.

Bu bölümü geçiş bölümü olarak kabul edin,

Çünkü diğer bölüm bomba gibi olacak.

Diğer bölümle hikayenin en başından beri istediklerimizin küçük bir kısmı gerçekleşecek sanırım.

"Sonunda be!" ve "Danielle'yi seviyorum!" diye bağırışlarınızı şimdiden duyar gibiyim kdnpndldndşmfd

Hımm, o zamaan;

Sizce diğer bölümde ne olacak?

Cevapları bekliyorum yavrular. Öpüldünüz.

for all Stydia shippers.
forever.

falling over me | stydiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin