2. Kapitola

89 4 2
                                    

Predo mnou sa objavilo malé stvorenie, ktoré vyzeralo ako sova...
Zrazu to začalo hovoriť...
Stvorenie: Ahoj Mia! Volám sa Owlie a som kwami, takže ochránca mirákula sovy. Stala si sa novou superhrdinkou Paríža.
M: Čože?!
Kwami: Počula si dobre. Nikomu o tom nesmieš povedať. Ani rodičom, ani kamarátom, proste nikomu. Transformuješ sa tým, že povieš : Owlie! Transformuj ma! A ešte taká maličkosť... Mohla by si mi prosím dať čokoládu?
M: Akú máš najradšej?
Kwami: Bielu. Tou mi dobiješ energiu. M: Páči.
Keď Owlie dojedla tak som sa premenila. Dostala som luk so šípmi, ktorý som si mohla dať na chrbát. Rozprestrela som ruky a objavili sa mi krídla. Vzlietla som a letela ku Eiffelovke. Chvíľu som tam len tak sedela, ale začalo sa stmievať, tak som išla domov. Doma som sa premenila a z môjho náhrdelníku v tvare sovy vylietla Owlie.
Kwami: A ešte jedna vec. Tvoja superschopnosť je to, že keď povieš : Owlie! Tiché kroky, a vyhodíš do vzducu jeden šíp, môžeš sa po tichu pohybovať tak, že ťa nikto neuvidí, pretože budeš neviditeľná.
M: To je super!
Kwami: Ale potom máš už len 5 minút do premeny. A budeš mať spoločníka, ktorý sa volá Wolf boy. A Akumu môžeš očistiť tým, že doňho strelíš jeden šíp. Ale musíš sa trafiť!
M: Chápem :)
Bum! Počula som veľkú ranu.
M: Owlie! Transformuj ma!
Okolo mňa sa objavila hnedá žiara a za chvíľu tu stála nová superhrdinka menom Owl girl.
M: Ideme na to!

Ďaľšia kapitola bude z pohľadu Lucasa, ktorý bude Wolf boy :)

~Wiwaaaaa

Život Novích SuperhrdinovWhere stories live. Discover now