Išla som zobudiť ostatných. Prišli do kuchyne. Sadli sme si za stôl a začali jesť.
M: Inak mám návrh. Čo takto ísť dnes na celý deň na kúpalisko?
S: Áno! Však plavky máme!
M: Aj som si myslela že budete chcieť ísť, tak som už zarezervovala 4 celodenné lístky.
J: Super! Tak poďme zobrať veci a ideme!
Zbalili sme veci, zavolali taxík a voala: sme na kúpalisku. Bolo tam najmenej 10 tobogánov, 5 bazénov a 3 reštaurácie. Ľudí tam ani moc nebolo, takze to bolo super. Hneď sme sa zložili pod stromami a utekali na tobogány. Jasné že som tam musela padnúť. Lucas mi pomohol na nohy. Lenže mne začalo trochu krvácať z nohy, pretože keď som padla, porezala som sa na sklo, čo tam ležalo. Štípalo to, ale dalo sa to zvládnuť. Podlomili sa mi kolená a padla som. Znova. Lucas ma chcel postaviť, lenže márne. Nemal už nervy, tak ma vzal do náruče a zobral na deku. Posadil ma a z jeho tašky vytiahol dezinfekciu, obväzy a servítky. Ranu mi ošetril a obviazal.
L: Teraz tu budeš chvíľu odpočívať. Neboj sa, idem nám len doniesť niečo na pitie.
M: Okej. Čakám tu. A ďakujem Lucas.
L: Nie je zač.
Keď odišiel, ľahla som si na deku a zatvorila som oči. Asi som zaspala. Zo spánku ma vyrušila Sisa s Johnom, ktorý sa vracali z bazéna. Lucas na deje nesedel.
M: K-kde je Lucas?
S: Nevieme... Mysleli sme že zostal tu s tebou.
M: Áno, ale povedal, že ide pre pitie a odvtedy tu nebol. A prešlo už asi 30 minút.
Zrazu sa ozvala veľká rana.
Všetci sa rozutekali preč. Rýchlo som sa išla premeniť na WC.
M: Owlie! Transformuj ma!
Za chvilu zo mňa bola známa hrdinka Owl Girl. Bežala som na miesto. Bol to nejaký zaakumatizovaný človek. Myslím, že to bol asi miestny plavčíkov. Na sebe mal čierne tričko, zelené šortky a čiernu píšťalku. V tej bude určite Akuma. Wolfa som zatiaľ nevidela. Mala som o neho strach. Asi 10 minút som s ním bojovala. Zhodil ma na zem. Vytiahol na mňa nôž. Chcel ma asi porezať. Lenže to sa nestalo, pretože mne veľmi povedomí meč zastavil jeho útok. Rýchlo som vstala a pozrela sa na môjho záchrancu. Kto iný to mohol byť než Wolf.
Og: Rada ta vidím Wolf. :)
Wb: Aj ja teba...
Prišiel mi iný. Polapila som Akumu a očistila ho. Všetko sa dalo do poriadku.
Og: Wolf? Čo je ti?
Wb: Nestaraj sa do mňa.
Toto ma zarazilo. Až moc. Prišla som k nemu bližšie. Začalo mi pípať mirákulum. Utiekla som a Wolf tiež. Prišla som späť na deku, kde práve tiež prišla Sisa s Johnom. Sadli sme si a čakali na Lucasa. Za chvilu prišiel aj s kofolou. Vyzeral inak. Bol taký mrzutý. Proste iný.
M: Lucas?
L: Hm?
M: Je ti niečo?
L: Prečo by malo.
Až teraz som si všimla tú modrinu na oku.
M: Pre Boha! Lucas! Kto ti to urobil?!
L: M-Mike.
Ten zasran Mike. Je to jeden chalan z vedľajšej triedy, ktorý sa nám furt vyhráža. Raz som ho nakopala. Očividne to nepomohlo. Hneď sme išli domov. Aj tak už bolo okolo štvrtej.Trochu dlhšia kapitola ;) Je to taká náhrada za moju neaktivitu, ale poznáte to: Sú prázdniny, máte stále program, nemáte čas sa ani pozrieť na mobil 😂😂 ja mám teraz 4 dni voľna a v stredu ideme do Talianska 😊 Ešte pekne Prázdniny 😉😀
~SippyCup
YOU ARE READING
Život Novích Superhrdinov
FantasyNebude to o Kouzelnej Beruške a Čierom Kocúrovi, ale bude to o živote nových dvoch superhrdinov. Kouzelná Beruška a Čierny Kocúr tam nebudú vystupovať, pretože nechcem kopírovať. Bude to na princípe M. Ladybug... Vopred sa ospravedlňujem za chyby :)