Prekvapenie 2. časť

46 4 2
                                    

Ešte pred tým, než začnete čítať, prosím keď dočítate, pozrite si aj dolný odkaz. Ďakujem :)

,,PREKVAPENIE!!! VŠETKO NAJLEPŠIE MIA!!!"
M: Ja som zabudla že mám dnes narodeniny! Ďakujem!
L: Všetko najlepšie Mia...
Keď to vyslovil, hneď na to ma pobozkal. Bolo to úžasné. Boli tam všetci. Od mojich kamarátov cez spolužiakov až po moju rodinu. Najskôr mi všetci poblahoželali a potom všetci dospelí odišli a my sme roztočili poriadnu párty. Alkohol sme nemali, pretože nám je len 16. Ale párty bola super aj bez alkoholu. Asi o 2 ráno všetci odišli domov. Ja, Lucas, Sisa a Josh sme zostali na chate spať. Keď Sisa s Joshom zaspali, my sme sa premenili a šli sme na nočnú obhliadku Paríža. Keď sme celé mesto prešli, sadli sme si na Eiffelovku. Dolu boli ľudia a niektorí si nás aj všimli a začali nám kývať. Bolo to milé, tak som zoskočila dole bez krídel a v poslednej chvíli som ich rozprestrela. Všetci začali tlieskať. Ja som sa elegantne poklonila a Wolf zoskočil vedľa mňa. Na to,že bolo pol tretej ráno, bolo v uliciach dosť ľudí. Ľudia sa nás pýtali rôzne otázky ohľadom našich identít. Zrazu som v dave uvidela Sisu a Josha. Pozrela som sa na Wolfa, ktorý si ich tiež všimol. Keď sa predrali davom našich fanúšikov, prišli ku nám a spýtali sa nás otázku, ktorá nás obidvoch zaskočila.
Sisa: Nevideli ste tu prosím Miu Jacksovú a Lucasa Freizza?
Og: Wolf? Myslíš na to, na čo ja?
Wb: Presne.
Og: A nevoláš sa ty náhodou Simona a Ty Josh?
Sisa: áno ako to viete?
Og: Noo poznám vád už sme sa myslím stretli. Ale teraz podťe s nami. Simona ty pôjdeš na môj chrbát a ty Josh pôjdeš na Wolfov chrbát.
A ďakujeme všetkým, ktorý nás podporujú a zajtra presne o 15:00 tu buďte. Prídeme sem.
Odrazili sme sa od zeme a vyrazili sme do lesa.
Sisa: A kam vlastne ideme?
Og: Do lesa. Rozhodli sme sa, že...

Nechám vás trochu napínať :) A prepáčte za neaktivitu, ale viete, sú prázdniny, furt niekam cestujem, nechce sa mi písať atď... :( a inak čo si myslíte, že sa rozhodli urobiť Mia a Lucas? Píšte do Comm.
A ešte by som chcela odpovedať TheDuff21, pretože mi napísala na verejnú správu, čím si zaslúžila follow... Je to tvojimi knihami, pretože píšeš fakt super príbehy, takisto aj ostatní, ktorým som dala Follow...

~SippyCup

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Život Novích SuperhrdinovWhere stories live. Discover now