1. Kapitola

134 7 0
                                    

Volám sa Mia Jacksová. Mám hnedé vlasy a zelené oči. Milujem sovy. Chodím na Strednú Umeleckú školu. Môj odbor je fotograf. Veľmi rada fotím ľudí, zvieratá ale aj prírodu a mesto. Bývam vo Francúzku , konkrétne v Paríži. Je to krásne mesto. Asi 5 ulíc od nášho rodinného domu je moja škola.

/Pondelok ráno/
Mama: Mia!! Vstávaj! Je 7:15.
M (Mia): Už idem!!!
Mama: Dobré ráno :)
M: Dobré ráno.
Najedla som sa a išla som naspäť do izby. Tam som sa prezliekla ( dala som si čierny, voľný cropptop, biele nohavice, a čierne Vans),urobila som  si rannú hygienu a išla som do školy. Ešte som si zobrala mobil, kľúče, slúchatká a tašku. Keď som prišla pred školu, uvidela som Simonu.
S: Ahoj Mia!!
M: Ahoj Sisa :)
S: Dnes sa v triede robí zasadací poriadok, sadneme si spolu?
M: Jasné ;)
S: Okej, tak si sadneme do 2 lavice.
M: Dobre :) Už poďme, za chvíľu bude zvoniť.
Ako prvú hodinu sme mali Geografiu. Tam sme urobili zasadací poriadok a učiteľka začala preberať novú látku. Potom sme mali Matiku, dve hodiny Výtvarnej, Techniku a Telesnú. V telesnej som dobrá, hlavne v Atletike. Po telesnej sme išli domov. So Simonou sme išli ku nám. Po ceste sme uvideli staršieho pána, ktorý zakopol a spadol na zem, ale nikto mu nepomohol. Rýchlo som bežala za ním a zdvihla som ho.
M: Ste v poriadku?
Starček: Áno. Ďakujem ti.
M: Nie je za čo.
Potom som sa rozbehla za Simonou, ktorá ma čakala a išli sme ku mne. Spravili sme si úlohy a Simona musela už ísť domov. Sadla som si na malý gauča zapla TV. Na stolíku lred sebou sa mi objavila čierno-červená krabička. Otvorila som ju a oslepilo ma hnedé svetlo. Predo mnou sa objavilo malé stvorenie, ktoré vyzeralo ako sova....

Dúfam, že sa Vám nový príbeh bude páčiť :)

~Wiwaaaaa

Život Novích SuperhrdinovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora