6. Kapitola

49 4 0
                                    

Vošiel oknom do vnútra a premenil sa. Na chvíľu ma oslepila biela žiara, ale potom som uvidela, kto sa skrýva pod maskou WolfBoy-a (no kto asi... teoreticky XD) Lucas... Chalan, ktorý sa mi páči, má vedľa mňa skrinku a je WOLF BOY?!! Okej, kľud Mia. Hlavne to nikomu nesmieš povedať.
/Na druhý deň v škole/
Vôbec som nevnímala. Myslela som stále na Lucasa/Wolfa. (Budem ho prezývať Wolf ).
S: Hej! Mia! Počúvaš ma?!
M: Čo? Nie či áno... hehe
S: Ja ti tu do podrobna hovorím o tých nových superhrdinoch a ty ma nevnímaš?!
M: Sisa fakt prepáč, ale rozmýšľam nad niečím. Keď tak mi to potom povieš, dobre?
S: Okej....
Škola bola nudná jak ja neviem čo XD. Zazvonilo a my sme sa všetci rozbehli ku skrinkám. Dúfala som, že má Lucas viac hodín ako my. Ale dúfala som marne.
L: Ahojte :)
S: Ahoj Lucas...
M: Ja už idem čaute...
S: Mia! Čakaj ma!
Utekala som a nepozerala som sa pod nohy. Zakopla som o kameň. Odrela som si koleno a začala mi z toho tiecť krv. Pribehla ku mne Sisa a Lucas. Chcela som sa postaviť, ale spadla som... Teda skoro. Lucas ma chytil.
M: Dík
L: Je ti niečo?
M: Som v pohode.
S: Mia. Si nejaká čudná...
M: Ja nie som Čudná!!
Zakričala som a utekala. Prišla som domov. Doma nikto nebol, takže som sa mohla vyplakať. Owlie ma ukľudňovala. Zrazu niekto vletel otvoreným oknom do mojej izby. Bol to...

Určite už viete kto to bol :) Dúfam že sa kapitola páčila :)

~Wiwaaaaa

Život Novích SuperhrdinovWhere stories live. Discover now