Keď Mia prišla domov, spravila si úlohy. Navečerala sa a išla spať. Na druhý deň ráno to bolo ako obvykle. Obliekla si čiernu sukňu, so zapraveným červeným tričkom s krátkym rukávom a čierne tenisky.Pred školou ju už čakala Simona.
S: Ahoj Mia!
M: Ahoj Sisa :)
Zazvonilo a my sme sa vydali do triedy. Cestou do mňa narazil nejaký chalan a spadli moje aj jeho knihy. Hneď som ich išla zbierať a začala som sa mu ospravedlňovať a aj on mne.
M: Prepáč. Nedávala som pozor.
Keď ma postavil, podal mi ruku a a predstavil sa.
L: Inak ja som Lucas.
M: Ja som Mia.
Pozrela som sa do jeho hnedých očí. On sa pozeral na tie moje.
L: J-ja už musím ísť. Tak ahoj :)
M: O-okej ahoj....
Sisa ma odtiahla pri skrinky.
S: Čoooo vy ste sa na seba pozerali, ako keby ste boli do seba.
M: No, trochu sa mi páči.
S: Podľa mňa trochu viac.
A kamarádsky do mňa šťuchla. Došli sme do triedy a keď sme si sadli, prišla učiteľka a začala preberať novú látku. Nevnímala som ju a ani Sisu. Zrazu na mňa učiteľka zakričala.
Uč: Mia! Dávaj pozor!
M: Prepáčte.
Uč: Tak mi povedz,kto napísal " povesti o Oravskom zámku".
M: Ehm... Bol to Anton Habovštiak?
Uč: Správne. Máš jednotku.
Zazvonilo a my sme si zbalili veci a išli ku skrinkám. Uvidela som Lucasa. Zrazu prišiel vedľa mňa a otvoril si skrinku. Pozerala som sa naňho, ako na zjavenie. Takže: je pekný, má pekné oči a má VEDĽA MŇA SKRINKU!!!! Toto je asi sen. Šťuchla do mňa Sisa, ktorá má skrinku z mojej pravej strany.
M: Čo je?!!
Skrikla som na celú chodbu, a všteci sa na mňa, vrátane Lucasa pozerali, ako na retarda 2. Stupňa.
M: Hups....
Ozvala sa veľká rana. Všetci sa rozutekali skryť sa. Bežala som na WC.
M: Owlie! Transformuj ma!
Bežala som zo záchodov, a uvidela som, ako je niekto posadnutý Akumou...Dúfam, že sa kapča páčila ;)
~Wiwaaaaa
ESTÁS LEYENDO
Život Novích Superhrdinov
FantasíaNebude to o Kouzelnej Beruške a Čierom Kocúrovi, ale bude to o živote nových dvoch superhrdinov. Kouzelná Beruška a Čierny Kocúr tam nebudú vystupovať, pretože nechcem kopírovať. Bude to na princípe M. Ladybug... Vopred sa ospravedlňujem za chyby :)