10. Kapitola :3

49 3 3
                                    

Keď sme mali nachystané občerstvenie, zazvonil zvonček.
M: Idem!
*otvorenie dverí*
M: Ahojte! Poďte do vnútra :)
Keď obaja vošli, veci som im doniesla do hosťovskej izby, kde budú oni dvaja spať. Lucas bude spať so mnou a John bude spať do Sisou. V obývačke sme si pustili horor ,, V zajatí démonov 2". Bolo to super. Pri tom si každý zjedol svoju misu s popcornom, takze sme museli spraviť nový. Nasledovala vankúšová bitka. Pri tej sme sa pekne zapotili. Bolo nejak 6 večer, tak sme išli na záhradu, kde máme bazén a hodili sme sa doňho. Samozrejme sme.boli v plavkách. Tam sme si hádzali loptu atd... Bolo to fakt super. Okolo 10-tej sme už išli spať. Keď Sisa a John už spali, ja a Lucas sme sa premenili a išli sa prevetrať. Došli sme ku Eiffelovke.
Og: Čo budeme zajtra robiť?
Wb: Neviem.
Og: Hmm...čo takto ísť na kúpalisko?
Wb: Dobrý nápad!
Sedeli sme tam asi tak 1 hodinu. Ozvala sa strašná rana.
Og/ Wb: Akuma?!
Prišli sme k miestu, kde sme počuli výbuch. Nebol to posadnutý človek, ale bol to zlodej. Nebolo ťažké ho chytiť. Chvíľu sme s ním bojovali. Mal v ruke nôž a v druhej pištoľ. Úspešne sme sa vyhýbali. Nepozorovane ma porezal do ruky. Začalo to krvácať. Wolf ho polapil a polícia nám poďakovala a zobrala toho zločinca. Rýchlo sme sa vrátili ku mne domov. V okne sme sa premenili. Ľahli sme si a zaspali. Ráno som sa zobudila ako prvá. Išla som do kuchyne urobiť raňajky. Zapla som telku. Práve išli správy.
Naši známy Parížsky hrdinovia opäť zachránili Paríž pred zločincom. Veľmi im za to ďakujeme.
Pousmiala som sa. Spravila som toasty. Išla som zobudiť aj ostatných.

283 slov :3 Ak chcete kapitolu s venovaním, napíšte mi do komm.
Ďakujem za pozretia a hviezdičky.

~SippyCup

Život Novích SuperhrdinovWhere stories live. Discover now