Od dnia, w którym Jai powiedział że sie we mnie zakochał miną tydzień. Tydzień od czasu kiedy nie rozmawiam z Leo. Nie wiem jak mam sie teraz w stosunku do niego zachowywac. Tak jak wczesniej? Tak jak by słowa Jai'a coś zmieniły? W życiu Leo nic...w moim wszystko. Mimo tego że brunet nie wie o tym co powiedził mi Brooks i tak nie wiem jak mam sie w stosunku do niego zachowywac. Od tych 7 dni nie wychodze z pokoju. Nie odbieram od Leo. Jestem wrakiem człowieka. Nic nie jem chociaż James codziennie przynosi mi do pokoju jedzenie. Zobaczyłam na wyświetlaczu godzine 17.43 i 34 nieodebrane połączenia od Leo. Chlopak codziennie podchodzi do mojego domu i James go wpuszcza. Za każdym razem bez skutecznie. Nie mam najmniejszej ochoty sie z nikim widzieć.
***
To co powiedział Brooks zmieniło moje życie...co ja gadam...to wywróciło je do góry nogami. Ale trzeba żyć dalej. Postanowiłam zadzwonić do mojego chłopaka.
Po wybraniu numeru i 3 sygnałach Leo odebrał telefon
-Matko boska Sky do cholery czemu ty nie odbierasz od tygodnia!?- podniósł głos...pierwszy raz w życiu podniósł na mnie głos.
-Ni-nie krzycz na m-mnie- nadal płakałam
-Jezu Sky...misia już do ciebie jade-to były ostatnie słowa jakie usłyszałam przed sygnałem zakończenia rozmowy. Czeka nas poważna rozmowa...
CZYTASZ
Friends? || Leondre Devries
De TodoChciałam tylko żeby był kimś więcej... Ale czy nie chciałam za wiele?