6. kapitola

92 10 2
                                    

Dnes je den vysvědčení a odpoledne se koná pohřeb, který jsme zařídili s Alex sami, máma se na to všechno  "vykašlala", už s náma komunikuje více, ale pořád to není ono.

S Alex jsme si udělali plán dnešního dne:       1)   Přežít dnešní pohřeb 

                                                                                          2)   Neskončit za vysvědčení v rakvi  ( i když to máma nějak řešit nebude)

Tak snad nám to klapne...

  ,, A dále tu máme Justina Everdeena", zvednu se ze židle a modlím se, ať tam nebude nedostatečná. ,,Mohlo to být lepší", říká třídní učitelka a já na to ,, Co už, teď s tím nic neudělám"... Vysvědčení bylo přeplněné čtyřkami, ale naštěstí z ničeho nepropadám, to by mi tak ještě scházelo, propadat..

Alex na tom nebyla o moc lépe, naopak, hrozila jí nedostatečná z matiky.. Ale ohodnotila to tak, že ji to k ničemu nebude a že má důležitější  věci na práci, než se starat o blbou matiku.. 

Když jsme došli domů, ukázali jsme mámě vysvědčení, ta si to projela a nic neřekla, tak jsme se s Alex odklidili do pokojů a připravovat se na pohřeb.

______________________________________________________________

Je po pohřbu, asi Vám nemusíme popisovat, jaké to bylo, většina z lidí brečela, ale chlapi se drželi a brali to důstojně, máma si držela celý obřad tzn. "pocker face" , po obřadu přišlo loučení, kolem sedmé hodiny jsme se vrátili domů, celí unavení, rozlámaní a nevím co ještě, asi v půl deváte jsme dospěli názoru, že si půjdeme lehnout..



Tahle kapitola byla o něco kratší, než ostatní kapitoly, ale příště se budeme snažit více se rozepsat :)

Život dvojčatKde žijí příběhy. Začni objevovat