,,Co si mám vzít na sebe..!!??" Křičí Alex po celém baráku (typická holka), nakonec vyjde z pokoje v krátké černé sukni,fialovým tílkem a normálními žabkami,já jsem to vůbec neřešil,hodil jsem na sebe bíle tričko,černé kraťasy a tenisky. Kolem půl deváté jsme vyrazili z domu,máme tam být na třičtvrtě na devět,ale záměrně jsme vyšli později,aby to nevypadalo, že jsme nějací slušňáci,kteří jsou přesní jak hodinky..
Přišli jsme tam o patnáct minut později,ale stejně jsme tam byli mezi prvními.. Dům od Britney je obrovský, sice ne tak velký jak náš dům,ale i tak.. Místo jezera tam mají bazén společně s vířivkou,menší skluzavku a bar, kde Vám namixovali, co jste chtěli.. Alex na to vše, co jsme tam viděli řekla ,,ten vysoký číšník, s tím bych si dala říct.." když to vyslovila,podíval jsem se na ni jak na blázna,po chvilce jsme se tomu oba smáli..
O půl desáté se nedalo kolem bazénu ani projít,tolik lidí pohromadě jsme neviděli ani v New Yorku na Times Square Avenue.. No,možná trochu přeháním,ale lidí tam bylo dost..
Pořádaly se různé soutěže,třeba, kdo vypije nejvíce piv za pět minut,nebo nejlepší skok do bazénu,toho jsme se účastnili oba,já jsem skončil na čtvrtém místě (jako vždy brambory) a Alex na šestém místě..
Nějak po půlnoci se tam lidi začali dost opíjet,řekli jsme si,že bychom už měli jít domů.. Když už jsme byli na cestě,zastavil nás jeden náš kamarád jménem Oscar,který už měl taky v sobě pár piv.. pořád nás přemlouval,abychom ještě chvíli zůstali,po dlouhém přemlouvání jsme si řekli,že bychom zůstat ještě mohli..
,,píp,píp,píp..Omg co to jee!?" rozčilovala se Alex..Aniž by vypnula budík zvedla se a řekla ,,kde to sakra jsme.?"
Snad se Vám kapitola líbila,jestli ano, můžete po sobě zanechat nějaké kladné ohlasy.. Děkujeme :)
ČTEŠ
Život dvojčat
Short StoryTenhle příběh je o dvojčatech, kteří se přestěhovali do Česka z USA, když jim bylo pět let. Od mala se dvojčata nesnášely, až do doby, kdy se stalo něco, co jim změnilo celý dosavadní život. Jak bude příběh dvojčat nadále pokračovat? Čtěte dál a do...