(hikayeyi kendi bakış acımdan anlatmaya devam edeceğim bunun için Kürşadın karakterini kullanacağım)
Ve Öğretmen Asenayi yanına çağırdı: "Asena kızım bi gelirmisin" Asenanın aklı bende kalmıştı : "efendim hocam ?" Öğretmen: "geçmiş olsun kızım gözlerini tedavi ettirmişsin" Asena: "Evet, çok Sağol Hocam yarın konuşsak olurmu müsadenizle önemli bi işim var çok acil" Hoca: "öyleyse müsade senin" Asena teşekkür etti ve sınıftan acele ederek ayrıldı. Okulun her bi yanında beni arıyordu fakat bulamadı. Ben o an eve yürürken Devrimle konuşuyordum. Ben: " Ee Asenayla aran nasıl?" Devrim: "Çok iyi bana aşkını ilan etti" . Devrimin o sözleri kalbimi ikiye ayırmıştı inanmak istemiyordum.
Eve geldim üzerimi değiştirdim ocağa gidiyordum bugün gençler için başkan seçilecekti ve ben adaylığımı vermiştim. Üç hilal Kolyemle oynayıp duruyordum cok heyecanlıydım. O kadar kitap okuyup başkanlık sınavından geçmiştim onca ülküdaşlarimin arasında en bilgilisi bendim. Ve o an gelmişti başkanımın gözlerine bakıyor, benim ismimi söylemesini umuyordum. umduğum oldu "Kürşad hayırlı olsun gençlik kolları başkanı seçildin bu görevi sakın hafife alma" çok mutluydum tam 1 saat başkanlık görevleri hakkında konuştuk. Eve gidip Anneme anlatmak istedim ama içimde bi sıkıntı vardı. 10 dakka sonra evdeydim üstelik eczaneyle bakkalada uğramıştım annemin ilaçlarını aldım ve ona tatlı almıştım. Elimi cebime sokarak anahtari çıkardım kapıyı çekip açtım "ANNE BAŞKAN OĞLUN GELDI DEMEDIM MI BEN SANA" Annemden bi ses çıkmadı namaz kılıyordur dedim kendi kendime. Annemin yanına uğramadan ayakkabıyı çıkarıp mutfağa girdim. 2 tabak çıkardım tatlıları tabağa koydum ilacını hazırladım alıp oturma odasina doğru ilerledim. Annem yatiyordu uyuya kalmış bende yanına yer masasına oturdum. Bi yandan tatlı yiyordum bi yandan anlatıyordum "inanmayacaksin ben Alperen seçilir zannetmiştim başkan beni seçti ilk işim kiz kolları için ayrı bi oda ayarlamak acayip mutluyum belki önümüzdeki hafta gençleri toplar fikir değişiriz Sağol Anne dualarını eksik etmediğin için" 10 dakka boyunca öyle boş boş konuşuyordum tatlımı yedikten sonra geri kalanını kaldırdım.
"Hadi anne ilaçlarını içmen lazım vakti geldi" dedim ve anneme sarılıp onu kaldırmaya çalıştım "Anne heryerin buz gibi üşüdünmü sen bekle sobayi yakayim neden birşey demedin" Gittim yorgan getirip üzerini örttüm "şimdi ısınırsın" dedim.kapı çaldı gittim kapıya baktım Annemin arkadaşı ayşe teyze yemek getirmiş. ben: "buyur gel ayşe teyze".
"Sağol evladım" dedi. Ayşe teyze gülümseyerek "Ben geldim Fatma sarma getirdim" dedi ama Annem yanıt vermedi.. Ayşe teyze anneme merhaba deyip öpmek isterken annemin üşüdüğünü farketti yüzünü astı. "Ayşe teyze merak etme annem az üşümüş ısınır şimdi sobayı yaktım üzerini örttüm neden öyle üzgün bakiyorsun? yanlış birşey mi yaptim?" dedim. Ayşe teyze ağlamaya başladı, "Teyze kalbini kırmak istemedim ağlama". Ayşe teyze yerle bir olmuştu "Kürşad oğlum seni evladım gibi severim ne olursun bi otur sana önemli birşey söylemem gerekli" dedi. "biliyorum cansın teyzem. buyur seni dinliyorum?".
"Canim Oğlum Annenin üşüdüğü felan yok sana nasıl söylesem bilemiyorum, Başın sağolsun oglum" dedi ve gözyaşları içine boğuldu. Inanamadım "Hayır yalan söylüyorsun annem üşüdü geçer. onu yanlız bıraktım benim yüzümden sobayı yakamadi dondu geçecek. yaktim ben isinir şimdi" dedim fakat kendimi zor tutuyordum.
"Yapma Kürşad ne olursun" diyerek sarıldı bana. Gittim ağlayarak 2 yorgan daha aldım ve annemin üzerini örterken "Üşüme annem ben burdayım" dedim. Sonra içim içimi yedi herşeyin farkına vardım dizlerimin üzerine cöküp anneme sarıldım bağırarak içim çıkana kadar ağladım. "üşüme anne" dedim "ÜŞÜME NOLURSUN" Ayşe teyze beni tutmaya çalıştı ama ben annemden ayrılamazdım. " SENDE MI ANNE, SENDE MI SEVDIGIM KIZ GIBI BENI YARI YOLDA BIRAKIYORSUN"(Cenazeyi ayarladik annemi toprağa verdik ama aileden kimse gelmedi cenazesine)
Ertesi gün okula gitmedim odama kapanmıştım perdeleri bile acmamiştim ne yüzümü yıkadım ne yemeğimi yedim. Kimse acımı anlamadı kimse nasılsın diye sormadı yaktım bi sigara küllüğe boşalttım hayatı
kimi sevdiysem birer birer kaybediyorum bu siktiğimin dünyasinda..
///5 Gün Sonra///
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bozkurtça bir sevda
RandomMerhaba arkadaşlar konu ülkücülerin bayrak gibi sevip vatan gibi koruyan aşkları. Anlattığım hikayenin çoğu yaşanmış bir olaydır. Düşüncelerinizi yorumlamanızı bekliyorum fikirleriniz varsa eğer buyrun. Inşallah hoşunuza gider emeğe saygı lütfen sev...