Ülkünün arkadaşı Merve yazmiştı.
Merve: "ülkü nerdesin?"
Ülkü: "Kürşadlayim noldu?"
Merve:"sen kafayi mı yedin. cocugun sevgilisi var peşinden ayrilmiyon kac defa konuşcaz bunlari"
Ülkü:"sacma sapan konuşma peşinden koştuğum yok"o sırada ben geldim ülkü telefona dalmiş ona kalkalim mi dedim. şaşkın bakışlarıyla "kalkiyoruz mu tamam "dedi. Bi garip davranmaya başladı ceketini unutuyordu, ben aldim.dişarda ceketini uzattım giy dedim, kolunu giydirmesi için yardimci oldum ,yakasınıda düzelttim. Arabaya geçtik arabayı çalıştırdım sonra baktim morali bozuk gibi, kapattim geri motoru. Döndüm ülküye gözlerinin icine bakarak "iyi misin" dedim.
"evet" dedi
"emin misin?" diye sordum
"eve sürermisin artik" dedi
sesimi çıkarmadım peranın sevdigim kadin diye bi parcasi var onu açtım eve sürdüm.
Ara sıra ülküye baktim uzaklara dalmış camdan dışarı bakiyordu.
"geldik" dedim
"tmm danke" dedi yüzüme bile bakmadi kapiyi açtı gitti.
Merve ülkünün aklini karıştırıyordu ama Merve ülküden beterdi.
Ülkü çok güzel kokuyordu. galiba biz fazla takılıyoruz uzak durmamız gerek.
Asena yazmış bana nerdesin diye soruyor hiç cevap veresim yok.
Arka arka mesaj atıyor "nerdesin?? yazsana nerdesin dedim"
evde uzanıyorum asenayi hic cekemem şimdi.
Ariyor çıkmıyorum.
25 dakika sonra durmadan kapı çalıyor yataktan hemen galatasaray şortumla kalkip kapiyi açtım.
Asena gelmiş "kim var" diyor içeri bakmaya çalışıyor
"kimse yok" dedim
bana bakti "konuşmamız gerekiyor" dedi
"yarın konuşuruz uykum var " dedim bitkin bir sesle
kapiyi itekledi beni kenara itekleyip odama girdi.
napiyorsun el hareketiyle biraz bagirarak "napıyorsun sen? iyice kafayi yedin bu aralar" dedim
gözlerime bakip bağırarak "yedirttin sonunda" dedi
kaşlarını çatmış "ülküyle ne ayaksınız" diyor
ona yaklaşarak "lan sanane devrim sana tekmeyi mi vurdu?" dedim
" saçmaliyorsun görmüyormusun seni seviyorum"derken gözlerinin içi sanki alev aliyordu.
gözlerine baktım beni böyle kendine bağlıyordu işte.
"seven insan böyle mi yapar" diye sessizce sordum
"hayir böyle yapar" dedi ve aniden öptü.
karşılık verdim. O günkü gecemizi siz düşünebiliyorsunuz. Sabah erken kalktim asena yanimda yatiyordu. gittim duşa girdim,dişimi fırçaladım, deo sıktım, saçımı düzelttim, kuruladim. Pantolonumu giydim, kemeri geçirdim, tişörtümü giydim çıktım ayakkabimi giyerken kemerimi kapatıyordum.
Dişarda türk lokantasinda kahvaltilik hazirlatip birseyler atıştırdım, cayimida içtim. Beyazpeyniri çok severim.
Asena gözü kapali eliyle beni yokluyor. Bulamadi kalkti yüzünü yıkadı. "yine çıkıp gitmiş bikerede beraber kalkalim demiyor" beraber yatiyoruz beraber kalkmiyoruz diye söyleniyor herzaman. Asena eve gidip duş almaktaydı bende işe gidiyordum.
Devrim asenaya mesaj atıyor "napiyorsun" diye
asena cevap vermiyor ama dün gece benle olmasaydi verirdi. Dün gece ülkü aklıyla savaş veriyordu. bense asenayla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bozkurtça bir sevda
RandomMerhaba arkadaşlar konu ülkücülerin bayrak gibi sevip vatan gibi koruyan aşkları. Anlattığım hikayenin çoğu yaşanmış bir olaydır. Düşüncelerinizi yorumlamanızı bekliyorum fikirleriniz varsa eğer buyrun. Inşallah hoşunuza gider emeğe saygı lütfen sev...