Arkadaslar bolumun bir kac yerlerinde bir kac araliklarda yorumlar yapmanizi bekliyorum... hadi iyi bolumler...
Kuzey...
Bu masumluk,akla zarardı...
Gözleri kapalı hafif aralık dudakları,uzun saçları bunlar bambaşkaydı. İzledikce doyamıyordum.
Onu izlerken saatler,saniyeler su gibi akıb gitmişdi. Gözlerim ağırlaşıyordu ama onu seyr etmeye doyamıyordum. Güneşin ilk ışıkları kendini gösteriyordu artık. Odanın kapısı hafifa açılınca doktor beyin olduğunu gördüm. Gülümseyerek güzelliğine hayran olduğum kadının yanından kalktım.
Doktor bey"Sizinle konuşmam gerek"diyince odadan ayrıldım.Doktor beyin odasına girerek,koltuğa oturdum. Doktorun her halinden gergin olduğu belli oluyordu.
"Bir sorunmu var?"
Diye sordum.
"Bakın,Kuzey bey. Ben bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Ama-"
Sinirlenerek
"Açık konuşun Doktor bey!""Asya hanımın beyninde küçüklükden bu yana bir tümör varmış.Fakat,pek önemli bir şey değilmiş. Ama..-"
Sıcak basmıştı artık beni.
"Ama?!""Ama,kazadan sonra beynindeki tümör yayılmaya ve çok hızlı bir şekilde büyümeye başladı"
Elim-ayağım durdu. Her şey boyut değişti sanki. Nolucaktı o masum güzelime!? Ona nolucaktı!?
"Bir..bir tedavisi-"
Artık gücüm yoktu konuşmaya."Maalesef,ameliyyat'la kurtara biliriz diye düşündük doktor arkadaşlarla. Ama tümör çok hızlı yayılıyor. Ve amelliyyat sırasında kab etme olasılığı bu yüzden çok yüksek"
"Yani...?????"
Doktor bey kafasını eyerek
"Yanisi,çok kısa zamanı kaldı Asya hanımın. Bu dönemde saçları çok sıklıkla dökülmeye ağrıları çoğalmaya başlayacak.
İlaçlar sayesinde sadece ağrılarını ve saçlarının dökülmesini önleye biliriz. Fakat,tümörün yayılmasına karşı gelemeyiz"Gözümden akan bir damla yaşla odadan dışarı fırladım. Bu neydi be böyle! Yeniden kavuşmuşken, kayb edemezdim ki onu. Nasıl yapıcaktım ki onsuz!?
Asyanın odasının önünde durarak kendimi toparladım. O hiç bir şey bilmeyecekti! O ölmeyecekti!
Odanın kapısını açıb gülümseyerek bana bakan,masum güzelime baktım.
"İşlemleri hall etdinmi? Çıkıcakmıyım burdan?"Gülünseyerek
"Tabii çıkıcaksın. İşlemlerini yaptım. Bir kaç ilaç var onları alalım evimize gideriz"Kaşlarını çatarak
"Ne ilacı?"
İçim parçalanıyordu... Onun o gözlerine bir daha bakamıycak olmak içimi kemiriyordu.
"Ağrıların olucakmış,kaza yüzünden. Onun için ilaç gerekli"Yüzünü buruşturarak
"Ben ilaç sevmem amaa"Bende kaşlarımı çatarak
"Uslu bir kız ol bakalım!"dedim.
Gülümseyerek dudaklarıma küçücük bir buse konudurdu. Bu tat,bu... Eşsiz tada hayranken nasıl yapıcaktım!"Hadi üzerini değiş bakalım bende ilaçları alıb geleyim"
"Tamam"diyerek beni odadan çıkartdı.
Utancak tavırlarını özliyicektim onun.
Gülümseyen,kızaran yüzünü... En önemlisi sesini o güzel küçük kalbini.
Nasıl yapıcam be sensiz masum güzel!Göz yaşlarımı silerek eczaneden ilaçları aldım.
5-dakika sonra
Arabada gülerek şarkı söyleyen masum güzel'me baktım.
Sesi çok-çok güzeldi. Nasıl kayd etsem diye düşündüm. O şarkıya çok dalmışdı bense ses kayd edici yardımıyla o güzel sesini kayd etdim.Yine seni sevmekten başka hiç bir şey yapmadım bu gün
Enikonu çaldı telefonlarım,boşver bakmadım bu gün.
Ne qazete okudum,ne de bir haber derdin yasakladım bu gün
Kaç öpücük olmuş inanamazsın
Aşkı hesabladım bu gün
Dün gece yine tam üç ay bir gün
Dün gece yine tam üç ah bir gün...
Ben dünyanın en büyül aşığı ola bilirim... Ben koynunda yüz sene bin sene dura bilirim..
Ben Leylayı,Mecnunu,Ferhatı,Aslıyı,Keremi bilmem ama Kuzeyi'mi iki gözüm kapalı bula bilirim..Son anda söylediği Kuzeyimi yeni yeni algılamıştım ki,kaydı sonlandırdım.
"Kuzeyini demek?"
"Kuzeyimi tabii"1saat sonra
Uyuya kalmış mahsum guzelimi yatagina yatirdiktan sonra disari cikarak derin bir nefes aldim. Siqarami yakarak cigerlerime islemesine izin verdim.
Duman tum uzvlerime yayilirken icerden gelen ciglik sesleriyle Asyanin odasina kosdum.
Odanin kapisini acinca kafasini tutmus ciglik atan masum guzelimi gordugumde donaklamistim.
Yanina yaklasarak ellerini kafasindan cektim.
"Aciyo... kuzey.. co..k..agriyo... "
Diye aglayarak konusuyordu masum guzelim.
"Şşt... aglama tamam." Masanin uzerindeki ilaci alib bir bardak suda alarak odasina kosarak gitdim.
"Hadi birtanem, ilaci ic-ilaci alarak ictiginde-bak gecicek. Lutfen aglama..."Basini gogsume yaslayarak gozlerini kapayinca gozlerimden akan damlalara engel olamadim.
Onsuz bu hayat... nasil yapicaktim ki...
Onu yataga yatirarak bende yanina yatdim. O hanimeli kokusunu cigerlerime bir omurluk cekerek karanlik bir geceye gozlerimi kapadim.Lutfen vote ve yorumlar!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Garip Ask
Teen FictionAsk fedakarliktir. Kendileri icin bir seyleri feda etmiyorlar, baskalirinin mutlulugu icin canlarindan bile gecmeye razi olan 2 genc Ruyalarinda bulustular.... Ama onlarin fedakarliklari asklarinin sonuna sebeb ola bilir Saf, tertemiz dusuncelere sa...