Uzun bir aradan sonra merhaba ask ciceklerim. Yazmayi bir kac gun bile olsa cok ozlemisim.
Sizleri cok seviyorumKalbim cok hizli atiyordu. Sabahtan kuzeyi bekliyordum. Ise gitmisdi sanirim.
Ben uyaninca onu yanimda goremedim.Allahim ruyalarimdaki gibi her sey iyi gider insallah!
Ayaga kalkib,dunki kiyafetlerimi giydim.
Kac saatdir bekliyorum isden gelmesin.
Off,sikintidan patlicam yaa. Yemekleri hazirlamistim. Evin icinden mis gibi kokular geliyordu.
Bekle bekle canim sikildi.
Saata baktiginda 20:00 -u goteriyordu.
Simdiyedek gelmesi lazimdi. Isi cikmisdir her halde.
Yukari odaya ciktim. Saclarimi taradim. Saclarim dalgaliydiKapinin acilma seslerini duyunce merdivenlerden guzelce indim.
Ama gorduklerim karsisinda yikilmistim.
Kuzey eve kadin getirmisti. Ve cok eyleniyorlardi. Gozumden yere dokulen damlalarin sesi sanki evde duyuldu.
Kuzey ve kadin bana dogru bakti.
Kuzey saskin bir ifadeyle yuzume bakti.
Sonra etrafi kokladi. Kokunu takib edince sofraya bakti.
Sonra banaOylece gozlerimdeki yasla ona bakiyordum
"Kizeyyy bu kimm??"
Kadinin sesiyle irkildim.
Kapiya dogru kostum.
Montumu goturmeye bile yeltenmedim.
Evden kosarak uzaklastim.Gozyaslalrim sayesinde hic bir yeri giremiyordum.
Kosuyordum. Artik nefesim kesilmisti.Kosarken gorduyum ve duydugum tek sey
Beyaz isiklarin karanlikla bulustugu an birinin"Asya!"demesiydi.......
Yazarin agzindan
Kuzey sok olmustu. Ilk kez bir kadin onun icin sofra kurmustu. Son kez annesi boyle muhtesem sofra kurmustu.
Kuzey gozlerini Asyadan ayirmiyordu. Yanindaki kadin bile denmeyecek birinin sesi ile ikiside irkilmisti.
Asya evden kosarak cikmisti.
Kuzey son anda fark etsede bile asyanin arkasindan kosuyordu.
Bir anda donup kalmisti. Asya yerde kanlar icindeydi. Kuzey "asya!"diye istemsizce bagirdi. Sanki ismi dudaklarinin arkasindan firar etmisti.Kosarak yanina gitti. Kanli vucudunu sarmalayip acile yetistirmeye cabaliyordu. Ama ayakla gidemezdiki.
Asyani arabayla vuran kisi"Oglum ozur dilerim kiz cok dalgindi beni gormuyordu bile"
"Ne dalgini sen onu gorub neden durmadinlan"
"Oglum ben durdugum an cokdan is isden gecmiati,hadi arabaya koy Acile yetistirelim"(ne kadar iyi yurekli insanlar var dimi arkadaslar. Bizde iyi yurekli olalim. Yorumlarinizi gonderin)
Kuzey asyani arkaya uzatti. Yol boyu gozunu ondan ayirmadi bile. Gozlerini o kiraz dudaklarindan cekemiyordu.....
Kzueyin agzindan
Asyani acile almisdilar.
Arkadaslari sandigim kisilerde gelmistiler. Hepsi agliyorlardi.
Karnima bicaklar saplanmisti sanirim."Hastanin yakinlari burdami?"
Ayaga nasil kalktigimi anlamadan doktorun yaninda bitmistim
"Biziz""Siz neyi oluyorsunuz?"
Neyi oluyordum ki ben?? Neden bu kadar endiselenmistim ki onun icin???
"Burdamisiniz?"
"Haa e evet dalmisim"
"Neyi oluyorsunuz asya hanimin"
"Arkadasiyim"
Doktor beni tanisa bile asyanin neyi oldugumu bilmiyordu. Bende bilmiyordumki o nasil bilsinYuzunu arkamda gezdirdi ve"ARH+kana ihtiyacimiz var"(Arkadaslar Azeri oldugum icin kanlarin ismini turkce bilmiyorum)
"Benim kanim bu"
Diye soze atildim"Ama efendim siz hastasiniz veremezsiniz. Verirseniz agrilariniz hiddetlene bilir"
"Biliyorum ,ama vericem. Agrisina bile katlanirim"
Tamam anlaminda basini saladi
Asyanin agzindan
Gozlerimi acarken her tarafi dumanli goruyordum.
Sesler duyulmuyordu."Uyaniyor"
Gozumu acinca etrafima bakindim. Sera ve alis yanimda duruyorlardi
"Iyimisin?"
"I-iyiyim""Yoluna neden bakmiyorsun kizim?" Diye annnelik taslamaya basladi alis
"Alis kizin ustune gitme hasta nede olsa"diye beni korudu seraParlayan gozlerim bir anda sondu.
Peki kuzey? O beni beklemedimi?
Yani basimda elimi hic birakmayacagina dair soz vermedimi??"Cika bilirmisiniz?" Yanimda olusan agirlikla irkildim. Gozlerim o muhtesem gozlerle ayni hizaya geldi.
"Iyimisin?" Gozumden akan yaslarla basimi 'evet'anlaminda salladim
"Bir seye ihtiyacin var mi?"'Hayir- anlaminda basimi
salladin
"Konusmuyucakmisin benimle? Cocukluk etme"Bardagi tasiran son damla. Lonk etti ve bardak tasti
"Cocukluk dimi?? Ya cocukluk yapan sensin asil. Git cik git burdan. Girme hayatima tamammmi? Hatasin sen. Asil hata. Cocukluk diyor bide.
Git o sevimli surtugunle bas basa yemek ye. Benim ellerimle hazirladigim sofra zehirin olsun!!!!!!!!!!!!!
"
Artik goz yaslarimi saklayamiyordum. Kuzey burnundan soluyordu. Ve kapini carpip cikti.
O gittikden hemen sonra hemsire iceri girdi
"Iyimisiniz asya hanim"
"Iyiyim"
"Sevgilinz olmasaydi kan kaybindan ole bilirdiniz."
"Sevgilimmi? Benim sevgilim yokki?""Yok mu? Neydi ismiiiii haa kuzey bey,sevgiliniz deyilmi?"
"Hayir"
"Hmm cok yakisiyorsunuz. Ama iyi bir cocuk senide seviyor belli. Acile kadar kucaginda tasidi seni. Kan verdi. "
Sasirmistim. Biri ruyasinda gordugu birisi icin neden boyle yapsin?
Sapsal sen neden boyle yapiyorsun o zaman?
Haklisin ic sesim.
Ama ben asigim o??
Cok safsin kizim bana niye cekmedin anlamiyorumki??Kuzeye cok kizgindim. Ama hayatimida borcluydum. Insallah soylediklerimi yapmaz. Gitmez burdan. Hastaneden cikar-cikmaz ilk isim o gozleri bulmak olucak
Arkadaslar belki yine bir kac gun sonra yeni bolum yaza bilirim. Cezali oldugum icin yazamiyorum.
Ama cezalari kim takar. Bu gun yazdigim gibi yine yazicam.
Cezali olan her kese cabuk biten cezalar diliyorumBolumu begendiyseniz "evet"
Bolumu begenmediyseniz"hayir" yazin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Garip Ask
Novela JuvenilAsk fedakarliktir. Kendileri icin bir seyleri feda etmiyorlar, baskalirinin mutlulugu icin canlarindan bile gecmeye razi olan 2 genc Ruyalarinda bulustular.... Ama onlarin fedakarliklari asklarinin sonuna sebeb ola bilir Saf, tertemiz dusuncelere sa...