Το τίμημα της ζωής

2.6K 314 19
                                    

Δεν υπήρχε περίπτωση να έλεγε αλήθεια. Ο Σαμ δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο.

- Δεν σε πιστεύω.

Φέλια: Ρώτα τον, αν προλάβει να σου απαντήσει πριν πεθάνει. Για την ακρίβεια έχει μία ώρα ο πολυαγαπημένος σου.

Η Φέλια εξαφανίστηκε από το δωμάτιο. Πήρα αγκαλιά τον λιπόθυμο Μπράντι και πήγα στο μόνο άτομο που ίσως να ήταν αρκετά ισχυρό. Μετά από λίγα λεπτά τρεξίματος βρισκόμασταν, εγώ και ο λιπόθυμος Μπράντι έξω από το γραφείο της κυρίας Βαλερί. Χωρίς να χτυπήσω μπήκα μέσα. Η κυρία Βαλερί πετούσε βιαστικά πράγματα μέσα σε μία βαλίτσα. Μόλις πρόσεξε την παρουσία μου με κοίταξε τρομαγμένη.

- Το ξέρω ότι δεν με συμπαθούσατε ιδιαίτερα αλλά πρέπει να με βοηθήσετε. Ο Σαμ δαγκώθηκε από υβρίδιο και ο Μπράντι είναι λιπόθυμος.

Κυρία Βαλερί: Θα πάρω τον μικρό και θα φύγουμε από εδώ, να μην το πεις σε κανέναν.

- Θα φύγετε; Είστε η διευθύντρια, δεν μπορείτε να μας παρατήσετε. Γιατί είστε τρομοκρατημένη;

Δεν ήξερα τι να πρωτορωτήσω. Η κυρία Βαλερί μου άρπαξε τον Μπράντι από τα χέρια και έκανε να φύγει. Ίσα που πρόλαβα να την σταματήσω.

- Ακούσατε τι σας είπα; Ο Σαμ θα πεθάνει...

Κυρία Βαλερί: Δεν με νοιάζει, αυτός σκότωσε τον γιο μου εξάλλου.

Τώρα που το είπε και κυρία Βαλερί αρχίζω να πιστεύω ότι είναι αλήθεια. Η κυρία Βαλερί είχε εξαφανιστεί με τον Μπράντι πριν προλάβω να χαιρετήσω τον μικρό. Τώρα εγώ τι πρέπει να κάνω; Λιγότερη από μία ώρα και δεν ξέρω αν αξίζει να σώσω τον Σαμ... Πρέπει να πάω στον Ιβάν.

 Μετά από λίγα λεπτά βρισκόμουν έξω από το δωμάτιό του. Η πόρτα ήταν μισάνυχτη και μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που την άνοιξα. Ο Ιβάν είχε κολλήσει την Φέλια στον τοίχο και την φιλούσε παθιασμένα. Αμάν ρε Ιβάν. Ο Ιβάν γύρισε και με κοίταξε.

Ιβάν: Άρι όχι τώρα.

- Ο Σαμ θα πεθάνει.

Η Φέλια τρίφτηκε πάνω στον Ιβάν.

Ιβάν: Θα έρθω σε λίγο.

- Γάμα το Ιβάν, το κατάλαβα προτιμάς την Φέλια από τον Σαμ.

Πριν προλάβει να πει οτιδήποτε είχα εξαφανιστεί. Πήγα ταχύτατα στο δωμάτιο. Τα μάτια του Σαμ ερμητικά κλειστά και ο λαιμός του γεμάτος αίμα. Τι κάνω τώρα;

- Σαμ, δεν ξέρω τι να κάνω για να σε βοηθήσω.

Έψαξα στις κλήσεις στο κινητό μου και έστειλα φωνητικό στον Άλεξ να τσακιστεί να έρθει. Παραδόξως μέσα σε πέντε λεπτά ήταν εκεί. Μόλις τον είδα έπεσα στην αγκαλιά του.

Σχολείο για διαφορετικούς (#READINT2017)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora